Gå til innhold

Hvordan finne en god trekantpartner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og min kjære har lenge fantasert om å ha trekant med en kvinne da vi tenker at dette kan være spennende :) Er det noen som har noen erfaringer? Hvordan fant dere den riktige personen? Vi har ikke lyst til at det skal være en venn, da vi ikke ønsker å risikere ødelagte vennskap. Finnes det apper eller nettsider som spesialiserer seg på slikt?

På forhånd takk :) 

Anonymkode: 9d874...c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes. I hopetall. Greia er at dere må være dønn enige om hva, hvordan og hvorfor

Skrevet

kommer garantert til å bli drama ut av dette i lengden

Skrevet

Kontakt annonser ... eller be dama om å sjekke ei dame når dere ut på byen slik at vedkommende vet at det blir trekant.

Skrevet

Ville ikke dratt på meg livmorhalskreft med å knulle alt jeg ser. Men er bare å kjøre på.

Anonymkode: 199e8...f4d

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke dratt på meg livmorhalskreft med å knulle alt jeg ser. Men er bare å kjøre på.

Du er klar over at alle skal dø en gang? Også de som ikke tør å gjøre noe som helst spennende eller "farlig". Tenk å ligge der som 80 åring, og angre på at man levde et kjedelig liv.......

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tydeligvis at du uteble fra seksualundervisningen på skolen. Og ellers følger lite med i samfunnet. Hvis ikke burde du har hørt om noe som heter KONDOM.

Anonymkode: 1b3b0...21d

• Liker 2
Skrevet

Cupido og Libertin virker som ryddige og fine erotiske sider for sånt noe. Jeg og partner er interessert og snakker en del om det, både med par, ekstra mann eller dame. Har SÅ lyst, men med skrekkblandet fryd. For dere som dømmer. Vi gjør heller dette, enn å bedrive one-night stands med ukjente mennesker eller å være utro. Jeg har hat en mann i mitt liv og han to damer og vi er i 30 årene. Så lenge gjensidig nytelse og respekt mellom voksne mennesker ligger i bunnen ser jeg ikke helt problemet? Jeg stoler på han og han på meg 😊

Anonymkode: 250fa...bf7

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Cupido og Libertin virker som ryddige og fine erotiske sider for sånt noe. Jeg og partner er interessert og snakker en del om det, både med par, ekstra mann eller dame. Har SÅ lyst, men med skrekkblandet fryd. For dere som dømmer. Vi gjør heller dette, enn å bedrive one-night stands med ukjente mennesker eller å være utro. Jeg har hat en mann i mitt liv og han to damer og vi er i 30 årene. Så lenge gjensidig nytelse og respekt mellom voksne mennesker ligger i bunnen ser jeg ikke helt problemet? Jeg stoler på han og han på meg 😊

Kjæresten og jeg har lekt litt med en ekstra mann, og fant han gjennom Cupido. Det har ikke hatt noen negativ innvirkning på vårt sexliv, snarere det motsatte. Hun syntes det var spennende og deilig, og det syntes jeg og. Så vi kommer neppe til å slutte med dette, men satser på noen nye spennende opplevelser hvert år. 

Anonymkode: 83f8f...826

• Liker 4
Skrevet

Så gøy! 😊 Blir bittelitt misunnelig...

• Liker 2
Skrevet

Bare styr unna Libertin. Ekstremt useriøs og usikker side.

Det første som man legger merke til er at siden ikke er sikret, dvs. at den ikke har https, og har ikke hengelås som er symbolet på dette. Dvs. at ALL informasjon du legger inn er ekstremt utsatt, og man man trenger ikke mye datakunnskap for å hacke seg inn der.

De mer seriøse sidene som Cupidoclub og Victoriamilan har dette. Men en såpass anerkjent side som c-date har heller ikke denne sikkerheten, og det er helt utrolig.

For de som ikke vet hva jeg mener, prøv å åpne sidene, så ser du hva som står i adressefeltet. Det bør stå https og ikke bare http.

• Liker 2
Skrevet

Vi er heldigvis i et veldig sexuelt åpent miljø, så alle våre 4 ekstra partnere har vært venninner vi har fått etter at vi ble med der! :)

Syns ikke forholdet har tatt noe skade av disse trekantene, vi har blitt sterkere som et par, vi (dvs mest jeg :P ) har lagt fra oss sjalusien, og stoler mer på hverandre en før. 
Vennskapet til de vi har kost oss med, tja.. kommer litt an på hvordan man kommuniserer, noen har død litt hen, mens andre fortsatt er sterke vennskap. Men jeg har kontakt med alle enda da, i større eller mindre grad :D 

Nå er vi begynt å set etter en fast partner sammen, spennende og vanskelig! :D 

lykke til! 

• Liker 1
Skrevet

TS her! Tusen takk for alle svar :) Vi skal sjekke ut sidene dere har anbefalt.

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med gratisversjonen av Cupido? Er det bare verd det dersom man er villig til å betale? :) 

-TS

Skrevet
På 29.1.2017 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Det er tydeligvis at du uteble fra seksualundervisningen på skolen. Og ellers følger lite med i samfunnet. Hvis ikke burde du har hørt om noe som heter KONDOM.

Tydelig ikke du følger med, det smitter uansett. Ha ha

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

overalt

Anonymkode: 9c6dc...026

Skrevet
2 minutter siden, Leiadenrare skrev:

Jeg, tror det er bare å spørre å lete overalt :).

Vel kan jo være uheldig å treffe på feil person

Skrevet

lyst-club.no er vel den de fleste foretrekker for treff i Norge og sdc.com for resten av verden

AnonymBruker
Skrevet

Vi har funnet partnere for trekant gjennom Tinder. Bare viktig å være enige om hva man søker og så kommunisere dette tydelig overfor tredjepart. 

Anonymkode: 82125...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...