AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Jeg er ei ung kvinne i midten av 20 åra som drikker for det meste når jeg er på fester. Kanskje 3 ganger i året og en sjelden gang når jeg er alene for og kose meg. Det er for det meste cider. De siste gangene jeg har drikket så jeg har ikke fått den virkningen som gjør at jeg blir glad og har det gøy. Jeg drikker lite når jeg først drikker og jeg tåler ikke så mye alkohol siden jeg er lav og tynn. Og spiser ikke så mye. De siste gange jeg har drikket så har angsten slått ut og jeg blir skeptisk av meg selv, redd, og føler meg deppa. Først blir jeg jo glad, men plutselig så føler jeg meg deppa og litt utenfor meg selv. Jeg drikker veldig lite når jeg først drikker så jeg kan umulig bli full av det lille jeg har drikket. Kanskje 3 cidere. Jeg stopper da jeg er brisen og føler meg glad og tuller mye osv, men plutselig så snur det om. Føler jeg er uten for meg selv og blir skremt og redd når jeg ser meg selv i speilet blant annet. Har slitt med depresjon tidligere. Det er alkoholproblemer i familien. Og jeg burde nok være mer forsiktig med alkohol an andre. Burde jeg kutte alkohol helt ut? det kan bli vanskelig når jeg er på fest. Noen som sliter med alkohol og får noen lignende påvirkning? Anonymkode: cf9e6...b87
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Du er ikke stresset eller deprimert nå om dagen da? Om du sliter psykisk kan dette slå ut når du drikker Anonymkode: 1c646...75b 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 Alkohol kan vel forsterke følelser en del, både på godt og vondt. Kanskje du er i en litt rar/dårlig periode for tiden? Eller kanskje reaksjonen rett og slett er knyttet til familiehistorikken. Kjenner folk som bevisst ikke drikker pga. alkoholikere i familien, de får rett og slett en dårlig følelse av å drikke, ettersom de vet hva alkohol kan gjøre med et menneske. Anonymkode: 34968...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei ung kvinne i midten av 20 åra som drikker for det meste når jeg er på fester. Kanskje 3 ganger i året og en sjelden gang når jeg er alene for og kose meg. Det er for det meste cider. De siste gangene jeg har drikket så jeg har ikke fått den virkningen som gjør at jeg blir glad og har det gøy. Jeg drikker lite når jeg først drikker og jeg tåler ikke så mye alkohol siden jeg er lav og tynn. Og spiser ikke så mye. De siste gange jeg har drikket så har angsten slått ut og jeg blir skeptisk av meg selv, redd, og føler meg deppa. Først blir jeg jo glad, men plutselig så føler jeg meg deppa og litt utenfor meg selv. Jeg drikker veldig lite når jeg først drikker så jeg kan umulig bli full av det lille jeg har drikket. Kanskje 3 cidere. Jeg stopper da jeg er brisen og føler meg glad og tuller mye osv, men plutselig så snur det om. Føler jeg er uten for meg selv og blir skremt og redd når jeg ser meg selv i speilet blant annet. Har slitt med depresjon tidligere. Det er alkoholproblemer i familien. Og jeg burde nok være mer forsiktig med alkohol an andre. Burde jeg kutte alkohol helt ut? det kan bli vanskelig når jeg er på fest. Noen som sliter med alkohol og får noen lignende påvirkning? Anonymkode: cf9e6...b87 Selv om du ikke er full etter inntak av 3 cidere er du jo alkoholpåvirket og kanskje brisen. Noen får den reaksjonen som du får når alkoholnivået i kroppen synker igjen. Det beste for deg vil være å holde deg unna alkohol, både pga hvordan det får deg til å føle deg og med tanke på alkoholproblemer i familien. Anonymkode: 2c40d...c2c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå