Gå til innhold

Oppbevaring av permer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg leter etter en god oppbevaringsløsning for permer jeg må ha lett tilgjengelig. Nå ligger de bare innerst på pulten, men dette er gjerne grobunn for rot. Jeg har ikke gulvplass, men så eventuell oppbevaring bør kunne festes til vegg eller bare på pulten (litt mer organisert enn nå selvsagt). 

Jeg håper noen har noen innspill! 

Anonymkode: 2bcd1...fd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen spesiell grunn til at en helt ordinær vegghengt bokhylle ikke kan brukes? 

Anonymkode: 57772...d6a

Skrevet

Hva med å henge opp ei enkel hylle med dører? Jeg tror dette vil se mer ryddig ut, samtidig som at du får god plass til å organisere permene dine. 

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen spesiell grunn til at en helt ordinær vegghengt bokhylle ikke kan brukes? 

Anonymkode: 57772...d6a

52 minutter siden, Gremlin skrev:

Hva med å henge opp ei enkel hylle med dører? Jeg tror dette vil se mer ryddig ut, samtidig som at du får god plass til å organisere permene dine. 

Ja, det glemte jeg å nevne. Det er ikke plass til en ordinær hylle. Det må i så fall være en type liggende "boks", men jeg finner lite som er egnet.

Det er nok litt vanskelig å se det for seg og videre komme med forslag. Det er nok sikkert derfor jeg også ikke har funnet en løsning selv. 

Anonymkode: 2bcd1...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...