AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Så på jotex at de hadde grønne laken, men syns de var litt for gulaktige. Ett annet sted var det laken i irrgrønt. Altså, det blir bare for mye den ene og den andre veien. Jeg skulle gjerne hatt drapålaken i en mer dus grønn tone. Blek og behagelig. Dypere grønt. Og ikke slike skarpe farger. Noen som har sett slike noen steder? Har googla i hele dag og ikke funnet noe. Anonymkode: 747d8...12a
Million Skrevet 28. januar 2017 #2 Skrevet 28. januar 2017 Dette lakenet er dus grønn...? Lurer nesten på om jeg skal bestille meg den selv
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #3 Skrevet 28. januar 2017 23 minutter siden, Million skrev: Dette lakenet er dus grønn...? Lurer nesten på om jeg skal bestille meg den selv Aaaah, hvordan kan det ha seg at jeg ikke fant dette selv når jeg var på nettsiden.. Men tusen takk, knupp! Anonymkode: 747d8...12a 1
Million Skrevet 29. januar 2017 #4 Skrevet 29. januar 2017 OBS! Ser at det jeg linket til er 12 cm "høyt". Det finnes i 21 cm også, ser jeg. Pass på å bestille riktig til din madrasstykkelse
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2017 #5 Skrevet 29. januar 2017 2 minutter siden, Million skrev: OBS! Ser at det jeg linket til er 12 cm "høyt". Det finnes i 21 cm også, ser jeg. Pass på å bestille riktig til din madrasstykkelse Jeg fant ut at det blir billigere å kjøpe vanlig laken og sy hjørne pluss strikk på selv også. Egentlig, var drapålakenet litt vel dyrt. Anonymkode: 747d8...12a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå