Gå til innhold

Første seksuelle opplevelse


RomeoBoy

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Når hadde du din første seksuelle opplevelse? Enten det var en orgasme skapt på egenhånd, eller det var kos med nabo- jenta/gutten, så håper jeg at du kan fortelle litt om det om!

Klem RomeoBoy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det må være da jeg var 6 år og scora mitt første mål.... shortsen ble litt strammere uten at jeg helt visste hvorfor..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg var vel runt 5-6 års alderen og var alltid med gutter...

hadde ofte sett at guttene hadde en utover tiss og at de kunne bare dra den ut og tisse i buskene,men jeg måtte sitte på huk og tisse....

En av guttene syntes synd på meg en dag og vi snakket om hvordan vi kunne få til at jeg også kunne stå og tisse.

Da den ene av guttene sa at det var sikkert ikke verre enn å dra litt i det vi trodde var en for kort penis (men var egentlig de øvre kjønnslepene) og så var problemmet løst....

Prøvde det og resultatet ble såre kjønnslepper.....

*ler*

Allt barn finner på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husker mamma overrasket meg på rommet mitt da jeg var rundt fire. Hadde gjemt meg unna og 'koste' som jeg kalte det... Husker ikke at hun sa noe spesielt, hun bare lukket døra stille og gikk igjen :)

Ellers så lekte jeg ganske heftig doktor med gutta i nabolaget i seks-syvårs-alderen. Alt fra å ta på hverandre til at han la tissemannen sin (ja, jeg kaller det tissemann jeg - når de er syv år gamle er det ikke så mye mer :) innimellom kjønnsleppene mine. Husker ikke at det føltes fysisk godt, men det var noe som var deilig seksuelt spent med det, men på det tidspunktet skjønte jeg jo ikke HVORFOR det var så spennende.....

Første 'ordentlige' seksuelle opplevelse hadde jeg ikke før sommeren jeg fyllte 16. Overnattet hos gutten jeg hadde vært forelsket i leeeenge, og vi klinte, runket og utførte oralsex på hverandre hele natta..... Mmmmm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg har vært veldig treg av meg. Det første jeg kan huske var jeg faktisk så mye som 12 år gammel. Våknet på natta av at det var litt ståhei i rommet ved siden av... foreldrene mine altså.

Her er tankegangen min da det sto på:

"Men i alle dager er ...... åh, er det sånn høres ut... æsj! Ekkelt! hm.... høres litt vondt ut.. kanskje jeg skulle sette på walkman så jeg slapp å høre på?... Hvor er walkman?.... På andre siden av rommet... gulvet knirker.... best å bli liggende og ikke lage bråk.....hmhmhmm hm hmmhm lalallalalala..... Høres ikke helt bra ut det som skjer der inne... blir noen skadd?... ble stille........ der flyr pappa på do, der pleier han å sitte lenge... da er det sikkert over....har helt gåsehud jeg.........

:hoho::hoho: Kan le høyt av det nå, men det var litt skummelt da det sto på :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg og bestevenninna mi lekte myye doktor. Vi var rundt 7-8 år gamle. Jeg husker det veldig godt. Lurer på om hun husker det jeg? Tørr ikke spørre ...

Den tid er vertfall over :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Secret Girl

Første gangen jeg hadde en seksuell opplevelse med meg selv, var jeg vel 11 år, da fikk jeg min første orgasme, jeg koste meg nedentil med fingrene mine, jeg trodde ikke jeg var gammel nok til å få orgasme, men plutselig ble jeg varm nedentil og det kjentes ut som en liten eksplosjon inni meg husker jeg. Det var deilig, jeg var tidlig ute.

Min første seksuelle opplevelse med en anne, fikk jeg på en teltur, sammen med en venn, begge var 12 år gamle, og det var bare oss, vennen min var en gutt. Vi var egentlig kjærester, men det var det bare vi som viste, det var i den alderen at alle jentene hatet guttene og omvendt, hehe :D noen som vel hos de fleste forandrer seg med årene.

Når vi skulle legge oss, la vi oss i samme sovepose, og kledde av oss, en veldig spennende opplevelse. Men vi hadde ikke samleie selvfølhelig, vi var jo bare 12, men vi lå helt nakene inntil hverandre ¨å kjente på hverandre, husker at han fikk ståtiss, som vi klate det, det var en delig opplevelse, også så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Min første seksuelle opplevelse som jeg husker hadde jeg som 4-5 åring, i barnehagen. Jeg og en annen jente låste oss inne på doen, kledde av oss. Hun la seg ned på ryggen, jeg la meg oppå og så gned vi oss mot hverandre. Husker det tydelig. Det var utrolig pirrende deilig.

Lurer nå på hvorfor det ikke var en gutt jeg gjorde det med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt når jeg begynte å fingre med meg selv vet jeg ikke sikkert, men tror ikke jeg kan ha vært mer enn 4 år.

Husker at jeg og kusinen min også drev på slik som Vinga og venninnen hennes, er ikke sikker på alderen, men var i hvertfall under skolealder.

Lilly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et labert sexliv lille Romeoboy??

Begynner liksom å lure ettersom alle dine innlegg her dreier seg om spørsmål om andres sex-opplevelser....

Stakkar, kanskje du er jomfru enda og leter etter gode tips til den store dagen... :hoho:

Lykke til, den kommer nok til slutt.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...