Gå til innhold

øøh, my little pony

Anbefalte innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg har fått det for meg at jeg vil begynne å samle på disse søte små lekene, og lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i noen av de eldre typene? hehee......

Litt sent i en alder av 21 kanskje, men har noen fra før, og får litt dilla :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg burde ha to stk hos pappa.. + en sånn.. MLP-seng.. Men om han har dem eller har kastet de.. må gudene vite.. :roll:

Kan høre med han, jeg..

Gjest seroxata
Skrevet
Jeg burde ha to stk hos pappa.. + en sånn.. MLP-seng.. Men om han har dem eller har kastet de.. må gudene vite..  :roll:  

Kan høre med han, jeg..

Hehe, isåfall, ville jeg følt meg beæret om jeg fikk kjøpe de :)

Skrevet

Hehe, isåfall, ville jeg følt meg beæret om jeg fikk kjøpe de :)

Hehe.. Du kan få dem ;)

Skrevet

Jeg husker jeg hadde en turkis selvlysende en med stjerner på rumpa! Hvor den har blitt av er jeg ikke sikker på, mange år siden jeg så den. :)

Skrevet

Søskenbarnet mitt hadde en hel haug - og stall til dem.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
....

Litt sent i en alder av 21 kanskje, men har noen fra før, og får litt dilla :oops:

Tja, gutter i alle aldre samler på tog og har det

ganske så festlig. Det gjelder å huske å ha det

morsomt uten å bli for alvorlig.

Skrevet

hehe!

Jeg hadde slottet i min tid, kan tro jeg var populær! :tunge1:

Men det er nok i søpla nå... :ler:

Skrevet

Jeg hadde også slottet, og jubelen sto i taket da jeg pakket det opp på julaften... *mimre*... Dukket opp noen gode minner da jeg så at My Little Pony er i salg i butikkene igjen. Men jeg tror ikke jeg har behov for å kjøpe noen selv... :ler:

Skrevet
:hoho::hoho:

Du følger etter henne, gjør du ikke?

Tragisk, tragisk, tragisk... :roll::roll::roll::roll::roll:

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Er ikke sikker på om mine fortsatt er i skapet hos mamma, jeg klippet nemlig av alt håret på ponniene da jeg var liten ( det samme gjaldt barbie dukkene ) Ganske merkelig egentlig, det er jo håret som er det fine på de!!!! Kanskje det var fordi jeg gikk med en drøm om å bli frisør :ler:

Husker også at jeg hadde en blå/lilla my little ponny sekk, men den ble stjålet av en narkoman tyv som snoka på rommet mitt :(

Gjest Vampie ii
Skrevet
Jeg har fått det for meg at jeg vil begynne å samle på disse søte små lekene, og lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i noen av de eldre typene? hehee......

Jeg og min søster har ponniehuset og en del ponnier hjemme, u want? :nissekone:

Skrevet

Hadde en koffert full av my little pony jeg. En sånn lekekoffert da, men hadde masse. Får sjekke når jeg kommer hjem i jula om mamma fortsatt har dem på loftet. :)

Skrevet

Jeg hadde en som var rosa/lilla og kjeeeeempefin :ler:

Men hvor den er nå aner jeg virkelig ikke.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg hadde også en stall, fikk den da jeg var fire :) Var såååååååååå stolt... Husker det faktisk :)

Men den er ikke i bra stand, er sikkert kastet også forresten...

elsket filmene!!! syntes at de hadde så fine stemmer..

Skrevet

Husker også at jeg hadde en blå/lilla my little ponny sekk, men den ble stjålet av en narkoman tyv som snoka på rommet mitt :(

Han var nok rusa då ja... :ler: Merkelig tyv!

Skrevet

Jeg har også stall og masse hester. Med haler og man, har ikke klippet i tingene mine jeg!!

Og så har jeg My Little Ponny-spillet! Spilte det i påska med noen venner der en av dem er totalt gira på My Little Ponny... Og nei, det er IKKE til salgs samme hvor mye han byr *ler*

• 1 måned senere...
Gjest seroxata
Skrevet

Jeg og min søster har ponniehuset og en del ponnier hjemme, u want? :nissekone:

hallo!!! kødder du??? Jeg betaler deg penger for de!!!!! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...