Gjest seroxata Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har fått det for meg at jeg vil begynne å samle på disse søte små lekene, og lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i noen av de eldre typene? hehee...... Litt sent i en alder av 21 kanskje, men har noen fra før, og får litt dilla :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg burde ha to stk hos pappa.. + en sånn.. MLP-seng.. Men om han har dem eller har kastet de.. må gudene vite.. Kan høre med han, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. desember 2004 #3 Del Skrevet 7. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 7. desember 2004 #4 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg burde ha to stk hos pappa.. + en sånn.. MLP-seng.. Men om han har dem eller har kastet de.. må gudene vite.. Kan høre med han, jeg.. Hehe, isåfall, ville jeg følt meg beæret om jeg fikk kjøpe de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. desember 2004 #5 Del Skrevet 7. desember 2004 Hehe, isåfall, ville jeg følt meg beæret om jeg fikk kjøpe de Hehe.. Du kan få dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 7. desember 2004 #6 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg husker jeg hadde en turkis selvlysende en med stjerner på rumpa! Hvor den har blitt av er jeg ikke sikker på, mange år siden jeg så den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. desember 2004 #7 Del Skrevet 7. desember 2004 Søskenbarnet mitt hadde en hel haug - og stall til dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #8 Del Skrevet 7. desember 2004 .... Litt sent i en alder av 21 kanskje, men har noen fra før, og får litt dilla :oops: Tja, gutter i alle aldre samler på tog og har det ganske så festlig. Det gjelder å huske å ha det morsomt uten å bli for alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 7. desember 2004 #9 Del Skrevet 7. desember 2004 hehe! Jeg hadde slottet i min tid, kan tro jeg var populær! Men det er nok i søpla nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 7. desember 2004 #10 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg hadde også slottet, og jubelen sto i taket da jeg pakket det opp på julaften... *mimre*... Dukket opp noen gode minner da jeg så at My Little Pony er i salg i butikkene igjen. Men jeg tror ikke jeg har behov for å kjøpe noen selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #11 Del Skrevet 7. desember 2004 Du følger etter henne, gjør du ikke? Tragisk, tragisk, tragisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 7. desember 2004 #12 Del Skrevet 7. desember 2004 Er ikke sikker på om mine fortsatt er i skapet hos mamma, jeg klippet nemlig av alt håret på ponniene da jeg var liten ( det samme gjaldt barbie dukkene ) Ganske merkelig egentlig, det er jo håret som er det fine på de!!!! Kanskje det var fordi jeg gikk med en drøm om å bli frisør Husker også at jeg hadde en blå/lilla my little ponny sekk, men den ble stjålet av en narkoman tyv som snoka på rommet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampie ii Skrevet 7. desember 2004 #13 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har fått det for meg at jeg vil begynne å samle på disse søte små lekene, og lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i noen av de eldre typene? hehee...... Litt sent i en alder av 21 kanskje, men har noen fra før, og får litt dilla :oops: Jeg og min søster har ponniehuset og en del ponnier hjemme, u want? :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 7. desember 2004 #14 Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde en koffert full av my little pony jeg. En sånn lekekoffert da, men hadde masse. Får sjekke når jeg kommer hjem i jula om mamma fortsatt har dem på loftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2004 #15 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg hadde en som var rosa/lilla og kjeeeeempefin Men hvor den er nå aner jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. desember 2004 #16 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg hadde også en stall, fikk den da jeg var fire Var såååååååååå stolt... Husker det faktisk Men den er ikke i bra stand, er sikkert kastet også forresten... elsket filmene!!! syntes at de hadde så fine stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 7. desember 2004 #17 Del Skrevet 7. desember 2004 Husker også at jeg hadde en blå/lilla my little ponny sekk, men den ble stjålet av en narkoman tyv som snoka på rommet mitt Han var nok rusa då ja... Merkelig tyv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. desember 2004 #18 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har også stall og masse hester. Med haler og man, har ikke klippet i tingene mine jeg!! Og så har jeg My Little Ponny-spillet! Spilte det i påska med noen venner der en av dem er totalt gira på My Little Ponny... Og nei, det er IKKE til salgs samme hvor mye han byr *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. januar 2005 #19 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg og min søster har ponniehuset og en del ponnier hjemme, u want? :nissekone: hallo!!! kødder du??? Jeg betaler deg penger for de!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå