♥Missy♥ Skrevet 28. januar 2017 #1 Skrevet 28. januar 2017 Hva slags spill har dere på mobilen som dere liker? Har Candy Crush.. og MARIO Run, men vil ha flere gode tips
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #4 Skrevet 28. januar 2017 Candy Crush og Two Dots. Two Dots har jeg slutta å spille siden jeg står helt fast på samme nivå. Når man prøver hver dag i noen uker så blir i hvert fall jeg lei. Anonymkode: c873b...879
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå