AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #21 Skrevet 28. januar 2017 Jeg har insta, men bruker den ikke. Ellers ikke face, snap eller annet. Signerer AB ....239. Anonymkode: adc57...4b3
Gjest Maria. Skrevet 28. januar 2017 #22 Skrevet 28. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig noen i dag under 50 som ikke er på messenger? Har akkurat kommet i kontakt med en fyr på 42 som ikke får mld annet når han er pålogget på Face. Har sendt ham link, men ser tydeligvis ikke hensikten. Hva er greia? Anonymkode: bd721...32c Er ikke så opptatt av sosiale medier jeg heller. Om jeg treffer noen som ikke er veeldig interessert i det så hadde det vært et pluss i boka
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #23 Skrevet 28. januar 2017 Like irriterende med de som skal "skryte" av at de ikke er på SoMe (ref. noen i tråden her), kjenner også noen av de, men ingen blir så sure og fornærmet når de ikke får høre om sosiale tilstelninger osv. Det meste av innbydelser til arrangementer osv er på FB. Er det nære venner får man jo selvfølgelig beskjed om det, men når det er snakk om andre ting ikke alltid. Da blir de irriterte for hvorfor har ikke de fått høre om det ,eller ikke fått høre om det tidligere. Anonymkode: 7ab74...23b
Måbarefåsiat... Skrevet 28. januar 2017 #24 Skrevet 28. januar 2017 Jeg er ikke på messenger. Får meldinger når jeg er pålogget FB. Merkelig nok så får folk tak i meg, lell...
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #25 Skrevet 28. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Like irriterende med de som skal "skryte" av at de ikke er på SoMe (ref. noen i tråden her), kjenner også noen av de, men ingen blir så sure og fornærmet når de ikke får høre om sosiale tilstelninger osv. Det meste av innbydelser til arrangementer osv er på FB. Er det nære venner får man jo selvfølgelig beskjed om det, men når det er snakk om andre ting ikke alltid. Da blir de irriterte for hvorfor har ikke de fått høre om det ,eller ikke fått høre om det tidligere. Anonymkode: 7ab74...23b Yeah right! Dette tror jeg ikke på Anonymkode: ff629...f22 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #26 Skrevet 28. januar 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Like irriterende med de som skal "skryte" av at de ikke er på SoMe (ref. noen i tråden her), kjenner også noen av de, men ingen blir så sure og fornærmet når de ikke får høre om sosiale tilstelninger osv. Det meste av innbydelser til arrangementer osv er på FB. Er det nære venner får man jo selvfølgelig beskjed om det, men når det er snakk om andre ting ikke alltid. Da blir de irriterte for hvorfor har ikke de fått høre om det ,eller ikke fått høre om det tidligere. Anonymkode: 7ab74...23b Ingen jeg kjenner lager arrangementer på fb, vi inviterer hverandre muntlig eller over sms. Å invitere via en fb gruppe virker så upersonlig. Vi er en stor gruppe venner, aldre fra 19 til 48, vi bruker whatsapp til gruppesamtaler. Får ikke så mye ut av FB selv, så ser ikke noen grunn til å ha messenger. Anonymkode: a5509...b33 1
applestories Skrevet 28. januar 2017 #27 Skrevet 28. januar 2017 (endret) Jeg har ikke messenger på mobil, og da messenger først kom fikk jeg ikke meldingene før jeg logget på Facebook på nett, og jeg fikk ikke lest meldinger lenger når jeg var logget på Facebook-appen. Dette endret de, og nå popper nye meldinger opp på mobilen selv om jeg ikke har åpnet Facebook-appen. Noen ganger kommer de umiddelbart, andre ganger tar det noen timer. Jeg har prøvd å spørre folk om det ser ut som om jeg er pålogget, at det er derfor de sender melding. Noen sier ja, jeg er jo "grønn", andre sier at jeg vises som av, men de sender en til innboksen, men jeg får allikevel beskjed. Kan virke som at Facebook alltid kjører i bakgrunnen for enkelte, og vi av og til vises som på, av og til av. Kan ikke helt si jeg liker det. Jeg svarer uansett ikke før jeg har tid. Men dersom jeg sitter ved PC'en kan de se ut som at alle de som er pålogget også gjør det, og har tid til en prat. Men sender jeg en melding kan det jo være at de er travelt opptatt men får beskjed om melding på mobil og svarer. Jeg fortsetter samtalen mens de irriterer seg. Sånn kan det ihvertfall være for meg. Skulle ønske man fikk vite om folk aktivt var inne på Facebook. Tidligere ble man jo inaktive etter noen minutter - har de fjernet den funksjonen? Endret 28. januar 2017 av applestories
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #28 Skrevet 28. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ingen jeg kjenner lager arrangementer på fb, vi inviterer hverandre muntlig eller over sms. Å invitere via en fb gruppe virker så upersonlig. Vi er en stor gruppe venner, aldre fra 19 til 48, vi bruker whatsapp til gruppesamtaler. Får ikke så mye ut av FB selv, så ser ikke noen grunn til å ha messenger. Anonymkode: a5509...b33 Hvorfor er Whatsapp bedre enn messenger? Det er jo det samme greiene... Anonymkode: eeb1f...75f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #29 Skrevet 28. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor er Whatsapp bedre enn messenger? Det er jo det samme greiene... Anonymkode: eeb1f...75f Fordi man må være medlem av FB for å bruke messenger, man må ha en profil og alt det vaset der. Whatsapp kan man bare laste ned, ferdig med det. Anonymkode: a5509...b33
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #30 Skrevet 28. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Yeah right! Dette tror jeg ikke på Anonymkode: ff629...f22 Nei selvfølgelig er det ikke sant, akkurat dette er noe jeg gidder å juge om. Folk er så fjerne. Anonymkode: 7ab74...23b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå