Gå til innhold

Ikke på messenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig noen i dag under 50 som ikke er på messenger? Har akkurat kommet i kontakt med en fyr på 42 som ikke får mld annet når han er pålogget på Face. Har sendt ham link, men ser tydeligvis ikke hensikten. Hva er greia?

Anonymkode: bd721...32c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er skeptisk til alle som ikke er på iallfall ett sosialt medie.

Skrevet

Jeg er ikke der. Er 32 år og helt normal :lol: 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, ^littletoomuch skrev:

Jeg er ikke der. Er 32 år og helt normal :lol: 

Men da kommuniserer du via SMS eller annet da eller? Den eneste jeg kommuniserer med via SMS nå er ei på 85... 

• Liker 1
Skrevet

Mange som er det. Ikke alle liker å være tilgjengelig 24 timer i døgnet.

Anonymkode: 794e9...129

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke Facebook eller messenger. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noen i dag under 50 som ikke er på messenger? Har akkurat kommet i kontakt med en fyr på 42 som ikke får mld annet når han er pålogget på Face. Har sendt ham link, men ser tydeligvis ikke hensikten. Hva er greia?

Er mange det, er og mange som ikke er på fb. 

Noen klarer seg fint uten sosiale media eller med f.eks Google+

Skrevet

messenger er bare for de som ikke har kunnskaper nok til å bruke de mobile websidene til facebook.

Anonymkode: 5a0ff...416

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da kommuniserer du via SMS eller annet da eller? Den eneste jeg kommuniserer med via SMS nå er ei på 85... 

Mest Snapchat. 

• Liker 1
Skrevet

Kjærsten har ikke messenger. Bare Facebook. Men vi kommuniserer i hovedsak pr iMessage/SMS. Ser ikke problemet. 

Anonymkode: 7016a...62f

Skrevet

Har sendt mange meldinger til venner uten messenger, men de får da beskjed om at de får melding på face? Svarer ihvertfall fort alle sammen :) 

Anonymkode: fb3ae...5c3

Skrevet

Mannen på 27 har heller ikke messenger, ei snapchat. Kommuniserer via roping (neida) og telegram/telefonsamtale. 

Ellers telepati ønsker jeg at han lærer seg, men han ser ikke poenget. 

• Liker 5
Skrevet

Kjenner mange i 20-åra som ikke har messenger. Ikke alle vil ha det. Kjenner også flere som ikke har Vipps. Det er mer irriterende. :P 

• Liker 1
Skrevet

Så for meg en liten 14iss med rosablogg når jeg leste dette.

Mange som ikke har messenger. Å reagere slik du gjør på det er klamt. Hva tror du liksom..at du henger med i tiden og er uberfet?

Anonymkode: ff629...f22

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hverken face, snapp eller insta, men jeg har twitter, kun for å følge med musikk og enkelte andre småting. 

Jeg ønsker ikke være tilgjengelig på den måten. 

De som jeg kjenner, enkelte naboer, kollegaer,venner osv har mitt mobilnr og får tak i meg om de vil. Har du ikke nr mitt eller får tak i nr mitt, er du heller ikke en jeg ønsker å ha kontakt med.

Etter at jeg kuttet ut face, snapp og insta, så har jeg og de jeg møter på face2face så mye mer å snakke om. En annen ting er at jeg overhode ikke savner det mer heller.

Jeg er 28 og kvinne.

Anonymkode: 3bd40...239

Skrevet

Det er ikke uvanlig. Jeg har facebook, messenger mm. Imidlertid har jeg ikke datatrafikk i telefonabonnementet mitt, så må være tilkoblet wifi for å få oppdateringer. Har rett og slett ikke noe behov for å være tilgjengelig på alle typer sosiale medier til en hver tid. Samtaler og sms mottar jeg. Prioriterer også å bruke pengene på andre ting enn dyre mobilabonnement. 

Anonymkode: d921c...653

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg har en flott løsning som heter brevark, blekk og frimerker. 

Skrevet

En gammel flamme og jeg var/er begge ganske aktive brukere av sosiale medier. (Ikke på Hønehjørnet-nivå, men likevel ganske i tiden) Vi fant oss til slutt hver vår partner hvorav ingen av dem hadde Facebook (28 og 30 år). Det var selvfølgelig en stor overgang for oss begge å måtte begynne å bruke brevduer og røyksignaler, men det er utrolig hva man kan gå med på når man elsker noen. Og ja, de begge er å betrakte som rimelig normale.

• Liker 4
Skrevet

Har veldig godt inntrykk av mennesker som ikke er avhengig av sosiale medier eller er aktiv brukere av disse systemene. De skjønner sine prioriteringer.

Anonymkode: 9669c...4a1

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ikke ha saueflokkmentalitet er å være i stand til å tenke selv. Det er sexy. Og det er greia!

Anonymkode: c9873...23c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...