AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Eller liker dere kos samtidig også? Som feks kyssing.. Har litt inntrykk av at det helst skal være fult kjør hele tiden, inn og ut...🙈 Jeg liker i hvertfall å ta det roligere innimellom med kyss og kos.(jente) Anonymkode: 2f079...505 3
Brob Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Dette er veldig individuelt, akkurat som hos damer. 3
Gjest canacas Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller liker dere kos samtidig også? Som feks kyssing.. Har litt inntrykk av at det helst skal være fult kjør hele tiden, inn og ut...🙈 Jeg liker i hvertfall å ta det roligere innimellom med kyss og kos.(jente) Anonymkode: 2f079...505 Mennene på KG uttrykker stadig at de liker maratonøkter, alt skal ta laaaaang tid og nyyyyyytes osv. Men det enkle er ofte det beste, i alle fall for noen av oss Så dette varierer, fra person til person (og dermed uavhengig av kjønn).
Gjest Gia_ Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 Det er nok individuelt. Her hjemme spørs det helt på humøret. Avogtil er det langdrygd, avogtil en kjappis. Somregel blir det mye kyssing, teasing og oralt også
Gjest Axl Rose Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 Kyssing, stryking, og oralt også! Så nei ikke bare ut og inn.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 Du Får nok like mange forskjellige svar på det som det finnes menn Anonymkode: 3b5de...9b5
Gjest Nordavind Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 Helst kjappis så kan man snu seg på siden og sove 😴
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. januar 2017 #9 Skrevet 27. januar 2017 Ned og knull, opp å kyss.... Sa apen som hadde sex med sjiraffen..
trond_70 Skrevet 27. januar 2017 #10 Skrevet 27. januar 2017 Er vel like individuelt som for kvinner og kommer an på situasjonen. Av og til er det greit med en "kjappis" før man sovner,har man tiden så kan det jo være herlig å bygge opp med kyssing, massasje og deretter slikk og sug og litt knulling på slutten. Er man kun et par så er det greit å få tid til sistnevnte, har man 2 bleie unger er man glad dersom man får seg et nummer i løpet av uka : 1
Zarina Skrevet 28. januar 2017 #11 Skrevet 28. januar 2017 Tror der er store forskjeller fra menn til menn men også på humør/formen/ situasjonen osv
Sphere Skrevet 28. januar 2017 #12 Skrevet 28. januar 2017 Det varierer veldig for min del. Spesielt etter hvilken partner jeg har.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #13 Skrevet 28. januar 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller liker dere kos samtidig også? Som feks kyssing.. Har litt inntrykk av at det helst skal være fult kjør hele tiden, inn og ut...🙈 Jeg liker i hvertfall å ta det roligere innimellom med kyss og kos.(jente) Anonymkode: 2f079...505 Jeg synes det er gørrkjedelig å ta det rolig med kyss og kos. Er jeg kåt vil jeg ha sex. Heftig klining under pulingen er selfølgelig supert, men litt vanskelig i de fleste stillinger. Jeg er jente. Anonymkode: 92841...bec 1
Gjest HarryDotter Skrevet 28. januar 2017 #14 Skrevet 28. januar 2017 Allt egentlig. Liker rolig intimsex med kos og kyss veldig godt. Samtidig elsker jeg et hardt og raskt knull også. Gjerne allt på en økt 😂😆
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #15 Skrevet 28. januar 2017 Jeg liker best å bli knulla. Hardt, fort samt lugging, choking og spanking. Selvfølgelig oralsex og litt kyssing også, men ikke slow. -J19 Anonymkode: 343b7...6fa
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #16 Skrevet 28. januar 2017 1 time siden, HarryDotter skrev: Allt egentlig. Liker rolig intimsex med kos og kyss veldig godt. Samtidig elsker jeg et hardt og raskt knull også. Gjerne allt på en økt 😂😆 Samme her. Jeg liker å kjøre den halveis inn først, for så å stoppe opp å rotere litt. For da å bånne skikkelig,kjenne litt på den deilige fitta, nyyyte følelsen før jeg begynner å bevege meg mer og mer. Er det lenge siden, og jeg er spengkåt og hun hyler av fryd, vrir seg og gir meg skikkelig respons (diverse "nytelsegrimaser"), har ikke jeg sjans å holde tilbake. Da blir det et røft og hardt nummer først for å rive av seg verste kåtheten. Siden blir det et laaaangt deilig koseknull med masse kyss, slafs og kos. Anonymkode: 5d064...78f
Gorgonzola Skrevet 28. januar 2017 #17 Skrevet 28. januar 2017 Variasjon er alltid bra. Klining er et must for meg, enten det er kvikkas eller maraton. Røff klining, kort eller lenge Viktigere å slikke fitte enn å få kuken sugd i en evighet. Av og til er rett på sak det beste og det rette. Av og til er forspill herfra til evigheten å foretrekke, da inkludert kle av dama plagg for plagg i slo-mo. Variasjon er stikkordet.
Sidsel Skrevet 28. januar 2017 #18 Skrevet 28. januar 2017 Dette er en ting jeg egentlig synes er veldig snodig. Menn er konstant sååå opptatt av sex, og desperate etter å få seg noe med omtrent hvem som helst, men når de først er i gang, så er det bare bang-bang og ferdig me'n. Man skulle jo tro de var interesserte i å få litt ut av det når de først fikk seg noe.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2017 #19 Skrevet 28. januar 2017 2 minutter siden, Sidsel skrev: Dette er en ting jeg egentlig synes er veldig snodig. Menn er konstant sååå opptatt av sex, og desperate etter å få seg noe med omtrent hvem som helst, men når de først er i gang, så er det bare bang-bang og ferdig me'n. Man skulle jo tro de var interesserte i å få litt ut av det når de først fikk seg noe. Slutt å lek med guttunger å få deg et skikkelig mannfolk ! Anonymkode: 5d064...78f
Blålys Skrevet 28. januar 2017 #20 Skrevet 28. januar 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller liker dere kos samtidig også? Som feks kyssing.. Har litt inntrykk av at det helst skal være fult kjør hele tiden, inn og ut...🙈 Jeg liker i hvertfall å ta det roligere innimellom med kyss og kos.(jente) Anonymkode: 2f079...505 Ved god kjemi og litt like mennesketyper så vil nok det justere seg av seg selv. Hvis du er i et etablert forhold, så bør kyss og kos være et naturlig element. Hvis det bare er en FF så er saken en annen . 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå