AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #21 Skrevet 27. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er i og for seg en helt vanlig greie, du "må" ha han nå, men så fort han gir deg bekreftelsen du er ute etter, så er han ikke interessant lenger. Menn som gir kvinner bekreftelse er tjukke i hode dersom de ønsker å tilbringe tid med en dame. Anonymkode: d1086...39c 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du føle deg lurt når han har sagt han ikke vil ha et forhold? Han har vært åpen om hva dette er for han. Så klart kan han like å tilbringe tid med deg selv om dere bare er fuckfriends. Det har friends i ordet. Anonymkode: 1289e...561 Han har ikke sagt han ikke vil ha et forhold, men at et eventuelt forhold er nummer 3 på listen over hans prioriteringer. Og dette sa han før vi begynte å bli intime. Jeg tenker at det ikke er normalt at man tilbringer så mye tid sammen om man ikke vil ha noe ut av det, og ettersom vi ikke har sex hver dag så må det jo være noe annet. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er i og for seg en helt vanlig greie, du "må" ha han nå, men så fort han gir deg bekreftelsen du er ute etter, så er han ikke interessant lenger. Menn som gir kvinner bekreftelse er tjukke i hode dersom de ønsker å tilbringe tid med en dame. Anonymkode: d1086...39c Snakk om å dra alle over samme kam!Bekreftelse på hva, forresten? TS Anonymkode: a392e...7e2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #22 Skrevet 27. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke sagt han ikke vil ha et forhold, men at et eventuelt forhold er nummer 3 på listen over hans prioriteringer. Og dette sa han før vi begynte å bli intime. Jeg tenker at det ikke er normalt at man tilbringer så mye tid sammen om man ikke vil ha noe ut av det, og ettersom vi ikke har sex hver dag så må det jo være noe annet. Snakk om å dra alle over samme kam!Bekreftelse på hva, forresten? TS Anonymkode: a392e...7e2 Så hva er spørsmålet? du har jo tydligvis bestemt deg. Anonymkode: a47db...36b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2017 #23 Skrevet 1. februar 2017 På 27 janvier 2017 den 17.32, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at jeg vil ha et forhold med han, for det er jo en stor forskjell, og jeg har det fint slik vi har det nå. Men, om han holder på med meg bare er for sexens del så føler jeg meg litt lurt ettersom vi tilbringer så mye tid sammen så jeg er litt forvirret - jeg føler at vi oppfører oss som samboere. Som sagt har jeg blitt glad i han, ikke forelsket, og vil jo gjerne at vi tilbringer tid sammen fordi han også liker å være sammen med meg.. Helt greit om han ikke vil ha et forhold men det hadde vært fint å vite om han liker meg og bryr seg om meg på noen måte eller om det kunne vært hvilken som helst skapning som holder han med selskap. TS Anonymkode: a392e...7e2 Forstår frustrasjonen din. Det er til å rive av seg håret av. Jeg finner menn i begynnelsen av 40 åra og rundt der, veldig tiltrekkende. Jeg er selv 27, og det er mange jenter i begynnelsen av 20åra og videre, som heller foretrekker menn som er en del år eldre. Jeg syntes rett og slett eldre menn er flottere og mer spennende, og rett som det er: en ordentlig mann. Skjønner godt at voksne menn tenner på deilige, slanke unge, uerfarne jenter "fresh meat". Hvis en på 44 kikker etter småjenter på 20-25 år, så tenker jeg at de ikke er modne for forhold der man gir og tar, tenker på familie, barn, giftemål. At de er mer ute etter et løst forhold der de kan ha sex og ikke tenke så mye framover, men heller leve litt i nuet, siden 20-åringer fortsatt er for unge til å ville slå seg til ro og virkelig ha tenkt over hva de er ute etter i livet. Ja man får oppmerksomhet fra menn, men det er helt feil oppmerksomhet. Har aldri møtt en normalt smart mann som går etter unge damer for et forhold, så jeg tenker mitt også går jeg videre uten å gruble mer på det. Du vil komme ut av hekten en vakker dag men det krever viljestyrke. http://psychcentral.com/blog/archives/2011/02/20/12-steps-to-break-your-addiction-to-a-person/ Masse lykke til Anonymkode: a47db...36b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå