AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #1 Skrevet 27. januar 2017 Har holdt på med en siden september. Da sa han at hans prioriteringer ikke inkluderer et forhold, så vi var vel søndagskjærester men hadde kontakt hver dag, og selv definerte han oss som "treningskompiser" ettersom vi løper sammen. Siden november/desember har jeg overnattet hos han nesten hver dag, og vi spiser middag sammen og han henter meg etter at jeg er ferdig på seinvakt. Han har hatt forhold før, men har de siste årene vært veldig opptatt med jobb, og jeg tror han er ganske vandt til å være alene og bare ha seg selv å tenke på. Jeg har sagt til han at jeg har blitt ganske glad i han, men han har ikke sagt noe på dette. Han har aldri sagt at han liker å ha meg der, og for det meste kjennes det ut som om han er likegyldig til at jeg er der, og jeg har sagt til han (sarkastisk) at han er veldig flink til å observere andre/høre etter og tenke på andre/vise omsorg. Men noen ganger gjør/sier han små ting som får meg til å føle at han setter pris på meg. Jeg har også møtt noen av kollegene hans, og det er tydelig at han har snakket om meg på kontoret. Ser at ut i fra det jeg skriver høres han litt dust ut, men jeg tror at han kanskje ikke vil vise stor interesse fordi han fortsatt vil ha fokus på jobben. Han er ikke flink å snakke om følelser så jeg har ikke spurt han om noe, også fordi jeg ikke vil presse han ettersom jeg vet hva som er hans prioriteringer for øyeblikket. Men jeg lurer jo veldig på om han faktisk liker meg, eller om han "bruker" meg for å få stilt sine behov for sex og medmenneskelig kontakt? Anonymkode: a392e...7e2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #2 Skrevet 27. januar 2017 Han vil at dere skal ha et forhold slik dere har det nå, altså fuckfriends, han er fornøyd med det og vil ikke ha noe mer med deg. Anonymkode: a47db...36b 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #3 Skrevet 27. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil at dere skal ha et forhold slik dere har det nå, altså fuckfriends Anonymkode: a47db...36b Men er man fuckfriends når man kun har sex 1-2 ganger i uken selv om man sover sammen hver natt? TS Anonymkode: a392e...7e2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #4 Skrevet 27. januar 2017 "Da sa han at hans prioriteringer ikke inkluderer et forhold" Der har du svaret ditt. Han liker deg ikke godt nok. Anonymkode: a3e95...fb9 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #5 Skrevet 27. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er man fuckfriends når man kun har sex 1-2 ganger i uken selv om man sover sammen hver natt? TS Anonymkode: a392e...7e2 Ja. Anonymkode: a3e95...fb9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #6 Skrevet 27. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er man fuckfriends når man kun har sex 1-2 ganger i uken selv om man sover sammen hver natt? TS Anonymkode: a392e...7e2 Nei Han er nok bare usikker på hva han vil, evt redd for å binde seg. Bare fortsett slik og gi han litt tid så kommer det helt sikkert til å falle på plass efterhvert. Anonymkode: 92244...786 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #7 Skrevet 27. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er man fuckfriends når man kun har sex 1-2 ganger i uken selv om man sover sammen hver natt? TS Anonymkode: a392e...7e2 Ja Anonymkode: a47db...36b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #8 Skrevet 27. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei Han er nok bare usikker på hva han vil, evt redd for å binde seg. Bare fortsett slik og gi han litt tid så kommer det helt sikkert til å falle på plass efterhvert. Anonymkode: 92244...786 Anonymkode: a3e95...fb9 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #9 Skrevet 27. januar 2017 Er dere veldig unge? Eller er dere i "godt voksne"? Anonymkode: 524af...515
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #10 Skrevet 27. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er dere veldig unge? Eller er dere i "godt voksne"? Anonymkode: 524af...515 Jeg er 25, han er 44. TS Anonymkode: a392e...7e2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #11 Skrevet 27. januar 2017 Han har deg som søndagskjæreste i ukedagene også. Ønsker du noe mer med han da? Anonymkode: 20e00...ae0
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #12 Skrevet 27. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 25, han er 44. TS Anonymkode: a392e...7e2 Dersom du ser deg om etter kjæreste, så bør du se et annet sted. Anonymkode: a47db...36b 10
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #13 Skrevet 27. januar 2017 Han bruker deg for det du er verdt, til han er lei. Du er ung, han er gammel - du er et varp for ham, men ikke god nok som kjæreste. Evnt. at han generelt ikke ønsker den typen forhold med noen som helst. En ting er i hvert fall sikkert: du er sex for ham. Kanskje treningskompis også. Du vil med stor sannsynlighet aldri bli noe mer. Anonymkode: f8267...13c 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #14 Skrevet 27. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men er man fuckfriends når man kun har sex 1-2 ganger i uken selv om man sover sammen hver natt? TS Anonymkode: a392e...7e2 Nei, helt klart ikke. Man er ikke nødvendigvis på vei inn i et forhold heller, det kan fortsatt dreie seg om to mennesker som bare holder hverandre med selskap for en periode og trives sammen, men naturligvis er man ikke "fuckfriends". For et idiotisk uttrykk, forresten. Anonymkode: 8349b...677 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #15 Skrevet 27. januar 2017 Folk definerer "knullekompis" ulikt. Jeg har bare hatt én, så er ikke akkurat kjempeerfaren med det, men da hadde vi sex 1-3 ganger per uke, noenganger kunne det gå opptil et par måneder uten og i mellom sexen hadde vi null kontakt. Vi snakket ikke så mye om personlige ting og gjorde aldri noe annet enn å være hjemme hos hverandre, se film, ha sex, spise, ha sex.. Jeg personlig hadde trukket meg tilbake fra den greia du er i nå. Han vil jo ha i pose og sekk uten å kalle deg kjæreste. Ser for meg at han plutselig møter drømmedama og vips så er du som luft. Du får si at han får finne ut av det og eventuelt kontakte deg om han vil noe mer. Han har fått nok tid til å finne ut av det nå. Anonymkode: 8d357...4e4 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #16 Skrevet 27. januar 2017 Jeg var egentlig ikke så skeptisk helt jeg jeg ser at han er 44 år. Hva slags framtid har du med en mann som er så mye eldre enn deg? Anonymkode: 3c785...ab3 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #17 Skrevet 27. januar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags framtid har du med en mann som er så mye eldre enn deg? Anonymkode: 3c785...ab3 Jeg sier ikke at jeg vil ha et forhold med han, for det er jo en stor forskjell, og jeg har det fint slik vi har det nå. Men, om han holder på med meg bare er for sexens del så føler jeg meg litt lurt ettersom vi tilbringer så mye tid sammen så jeg er litt forvirret - jeg føler at vi oppfører oss som samboere. Som sagt har jeg blitt glad i han, ikke forelsket, og vil jo gjerne at vi tilbringer tid sammen fordi han også liker å være sammen med meg.. Helt greit om han ikke vil ha et forhold men det hadde vært fint å vite om han liker meg og bryr seg om meg på noen måte eller om det kunne vært hvilken som helst skapning som holder han med selskap. TS Anonymkode: a392e...7e2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #18 Skrevet 27. januar 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at jeg vil ha et forhold med han, for det er jo en stor forskjell, og jeg har det fint slik vi har det nå. Men, om han holder på med meg bare er for sexens del så føler jeg meg litt lurt ettersom vi tilbringer så mye tid sammen så jeg er litt forvirret - jeg føler at vi oppfører oss som samboere. Som sagt har jeg blitt glad i han, ikke forelsket, og vil jo gjerne at vi tilbringer tid sammen fordi han også liker å være sammen med meg.. Helt greit om han ikke vil ha et forhold men det hadde vært fint å vite om han liker meg og bryr seg om meg på noen måte eller om det kunne vært hvilken som helst skapning som holder han med selskap. TS Anonymkode: a392e...7e2 Når det er standpunktet ditt syns jeg du skal stoppe å kvine, er jo bare snakk om å være ute etter bekreftelse for deg uansett. Det er i og for seg en helt vanlig greie, du "må" ha han nå, men så fort han gir deg bekreftelsen du er ute etter, så er han ikke interessant lenger. Menn som gir kvinner bekreftelse er tjukke i hode dersom de ønsker å tilbringe tid med en dame. Anonymkode: d1086...39c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #19 Skrevet 27. januar 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at jeg vil ha et forhold med han, for det er jo en stor forskjell, og jeg har det fint slik vi har det nå. Men, om han holder på med meg bare er for sexens del så føler jeg meg litt lurt ettersom vi tilbringer så mye tid sammen så jeg er litt forvirret - jeg føler at vi oppfører oss som samboere. Som sagt har jeg blitt glad i han, ikke forelsket, og vil jo gjerne at vi tilbringer tid sammen fordi han også liker å være sammen med meg.. Helt greit om han ikke vil ha et forhold men det hadde vært fint å vite om han liker meg og bryr seg om meg på noen måte eller om det kunne vært hvilken som helst skapning som holder han med selskap. TS Anonymkode: a392e...7e2 Hvordan kan du føle deg lurt når han har sagt han ikke vil ha et forhold? Han har vært åpen om hva dette er for han. Så klart kan han like å tilbringe tid med deg selv om dere bare er fuckfriends. Det har friends i ordet. Anonymkode: 1289e...561 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2017 #20 Skrevet 27. januar 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at jeg vil ha et forhold med han, for det er jo en stor forskjell, og jeg har det fint slik vi har det nå. Men, om han holder på med meg bare er for sexens del så føler jeg meg litt lurt ettersom vi tilbringer så mye tid sammen så jeg er litt forvirret - jeg føler at vi oppfører oss som samboere. Som sagt har jeg blitt glad i han, ikke forelsket, og vil jo gjerne at vi tilbringer tid sammen fordi han også liker å være sammen med meg.. Helt greit om han ikke vil ha et forhold men det hadde vært fint å vite om han liker meg og bryr seg om meg på noen måte eller om det kunne vært hvilken som helst skapning som holder han med selskap. TS Anonymkode: a392e...7e2 Anonymkode: a47db...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå