Gå til innhold

Konebytte


Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten

Kva tykkjer de om dagens damer? Ho eine sa at ho ville at ungane skulle sjå kva som trengtest å gjerast sjølve og ikkje følge arbeidslister. Vel, vi såg jo korleis det såg ut i huset hennar med halvvaksne ungar... Ingen der som hadde lært å sjå i alle fall... Men no har no eg eit snev av støv på hjernen då... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å lure på om jeg også har støv på hjernen... :roll:

Det er det verste grisehuset jeg har sett! :o

Var vel ikke så rart at de hadde astma og allergier der i gården! Og så går hun hen og fjerner arbeidslistene i den familien der det tydeligvis fungerte bra og alle hjalp til! Nå er det ikke hver dag jeg støvsuger heller, men så mye støv og skitt har jeg aldri sett! Toalettet var skittent, søppelbøtta på badet fløt over og på foreldresoverommet lå det klær og rot overalt! *grøss* De burde jo ha ryddet før TV teamet dukket opp, da! Og den "nye kona"! Trodde ikke det gikk an; jeg hadde blitt deprimert over å bli plassert i et sånt hjem i 10 dager!!!

Unnskyld, men altså: Jeg bare måtte få det ut!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Du verden! Jøss. Det der var ikke sjarmerende rot, det var rett og slett grisete. Og at barna liksom skulle se selv at det var behov for rydding - vel, det funket usannsynlig dårlig med hennes egne halvvoksne barn ihvertfall.

Også han som satt inne og røykte med fem barn kravlende rundt - trodde ikke folk gjorde sånt lengre.

Det positive med dagens program er at jeg føler meg som en uklanderlig perfekt husmor med skinnende rent hus. :ler:

"Tilbringer dagene med å slappe av og filosofere...." voksne folk med nesten voksne barn...:klø: Utenfor min fatteevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var helt ufattelig. Hun er hjemmeværende og bidrar ikke i det hele tatt til fellesskapet, sitter og filosoferer hele dagen. :o Og for et grisehus, jeg skjønner ikke at mannen synes det er greit at han er ute og jobber og hun ikke løfter en finger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig med dere andre.... :-?...rett og slett ekkelt.. :-x

De listene med gjøremål for barna synes jeg faktisk var en veldig god ide.. :-) ......barn har bare ikke evnen til å se at det er for rotete..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Begynner å lure på om jeg også har støv på hjernen...  :roll:  

Det er det verste grisehuset jeg har sett!  :o  

Var vel ikke så rart at de hadde astma og allergier der i gården! Og så går hun hen og fjerner arbeidslistene i den familien der det tydeligvis fungerte bra og alle hjalp til! Nå er det ikke hver dag jeg støvsuger heller, men så mye støv og skitt har jeg aldri sett! Toalettet var skittent, søppelbøtta på badet fløt over og på foreldresoverommet lå det klær og rot overalt! *grøss* De burde jo ha ryddet før TV teamet dukket opp, da! Og den "nye kona"! Trodde ikke det gikk an; jeg hadde blitt deprimert over å bli plassert i et sånt hjem i 10 dager!!!  

Unnskyld, men altså: Jeg bare måtte få det ut!!!  :ler:

Heilt einig, derfor eg starta tråden :wink: Men det der var ekkelt. Eg hadde dusja og vaska alle klea mine etter eit besøk i det huset. Og så la folk sjå det på fjernsyn! Kva må ikkje dei ungane møte av kommentarar på skulen i morgon? Og så ho som berre sov og filosoferte heile dagen... Litt av eit liv spør du meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa til Hr. Sau da programmet var slutt: "Jeg føler jeg bor i et slott!!!" :ler: Greit, stilen var ikke helt min, og ikke barneoppdragelsen heller. Aldri i livet om min 17 åring hadde fått lov til å melde seg ut på den måten! Mine er også late og makelige, men de har med å gjøre det de får beskjed om - det er da snakk om et visst minimum! Jeg mener at alle i en familie har plikt til å bidra med sitt. Så NOE skal i alle fall ungene gjøre, ikke sitte og sutre over: "Det er ikke MIN jobb...!"

Men jeg kommer altså ikke over den skitten, det var direkte pinlig. Hadde AAAALDRI vist hjemmet mitt sånn for hele landet, fy så flaut! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig i alt dere skriver,.... Hun dama som bodde i rotehuset i 10 dager fikk hvertfall vaska ned til jul for dem. :ler:

(Merket det på mannen til rotehue at han likte at det ble ryddigere,..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt kvalm. Så dere hun støvsuga sofaen deres eller? Snakk om inngrodd møkk. Der hadde i alle fall ikke jeg følt meg vel, og heller ikke sammen med sånne mennesker. Jeg har ikke støv på hjernen, men det får da være grenser. Hybelkaniner store som hus.... Jeg hadde ikke turt å vært på tv og blitt fremstilt på denne måten. Hva tenker folk om dem nå..... Tror ikke de får besøk, hm, jo kanskje nå som det er vaska der... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

17-åringen i huset kunne ha godt av et lite innføringskurs i vanlig folkeskikk, synes nå jeg.

Så utrolig frekt og lite omteksomt å bare la være å snakke med personen som skal bo i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste var da hun plukket opp katalogen til mannen fra gulvet, for så å legge den ned igjen da hun fant at hun ikke gadd å rydde etter voksne mennesker... Det er greit at han kunne lagt den fra seg på et bedre sted, men det koster en da ingenting å løfte opp en katalog, og særlig ikke hvis en er hjemmeværende. Og når du i tillegg orker å løfte den opp, for så å legge den ned igjen, da kunne du like gjerne lagt den på riktig sted. Makan! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...