LiseTV Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Det har i siste tiden vert mye skriveri om høns som mat. Det virker som at det bare går ann å lage hønsefrikase av høner. Jeg har alldri spist eller laget hønsfrikase, men har brukt høns til mange retter.
Pringle Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 (endret) Min mor pleide å lage høne i karri og det var kjempegodt. Dette passer vel forresten bedre under "Mat og drikke"? Endret 26. januar 2017 av Pringle
Forundret.. Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Har ikke fått tak i høns på sikkert femten år her jeg. I dag laga jeg frikase på kyllingbiff
Leo Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Rart. Jeg har kjøpt høne i alle år, jeg. Ligger som regel litt bortgjemt i frysedisken, men det har aldri vært noe problem å få tak i. Og hønsefrikasse lager jeg sjelden. Første gang på mange år i dag faktisk. Men hønsekraft og -kjøtt bruker jeg i supper og gryter der det nå for tiden gjerne står kyllingfilet og/eller buljongterning i oppskriftene Dette er for øvrig min favorittoppskrift med høne (Som jeg skal lage i morgen ) : http://www.aperitif.no/oppskrifter/oppskrift/honsesuppe-som-i-provence/34871
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå