Gå til innhold

Intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som barberer dere nedentil hver dag eller nesten hver dag. Hvordan gjør dere det?? Hvis jeg prøver å barbere meg nedentil mer enn en gang i uka så er det helt forferdelig! Jeg begynner å blø i stubbene ooveralt uansett hvor ny høvelen er, hvor lenge jeg har dusjet før jeg gjør det og jeg tar ikke hardt i det hele tatt! Jeg prøver som oftest å først barbere på ''skrå'' over retningen de gror i, og så mer og mer i mot. Hvis jeg ikke tar i mot retningen de gror i så er det stubber overalt og jeg kunne like gjerne droppet å barbere for det blir omtrent ingen forskjell bortsett fra en litt mer sår hud. Jeg bruker et mildt barberingsskum, ikke en sløv høvel og er veldig forsiktig! Jeg bruker kildevann jeg får kjøpt på apoteket når jeg er ferdig og så en fuktighetskrem. Likevel sitter jeg igjen med masse stubber, sår overalt og et helt rødt og vondt område. Er det noe jeg gjør feil? Eller er det noe annet jeg kan bruke? Alle tips settes pris på! Begynner å bli ganske desperat!

Anonymkode: 2b025...3b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du googler intimbarbering og kvinneguiden så tror jeg det er noen slike tråder fra før. Jeg tror det er lurt å ta det i dusjen for da er porene åpne og letter å barbere. Jeg sliter med stubber bare de 4 første dagene, bruker høvel men ikke skum. Barberer ikke alt.  

Anonymkode: 80631...6ee

Skrevet

Prøv intuition sine barberblad. Får de tilsendti posten hver 3 måned. Trenger ikke skum, for bladene kommer med et slags hudvennlig middel på seg

Anonymkode: ccfa0...984

Skrevet

Har tatt laser på alt de kan ta laser på, og får vokset resten en gang i måneden. Om jeg innimellom må barbere enkelte steder på kroppen vasker jeg området, desinfiserer høvelen, og bruker en desinfiserende og beroligende krem etterpå. 

Anonymkode: cfdb9...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...