AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #1 Skrevet 26. januar 2017 Hei! har lenge slitt med et ledd som går i lås/ut av ledd. Går nå til fysioterapeut. Jeg har et par spørsmål angående dette leddet, da det fortsatt "hopper ut" og er ubeskrivelig vondt. Er det mulig å ringe en ortoped og stille spørsmål PR telefon uten henvisning fra lege? Eller må jeg få henvisning og time - bare for å få svar på noen spørsmål...? Noen som har peiling? Anonymkode: 0171b...5ae
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 nei du må ha henvisning. Tror du de har tid og sitte i telefon og svare på spørsmål uten videre. Snakk med fysioen om du bør gå til legen å få henvisning for skikkelig vurdering. Anonymkode: 87ab5...d68 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 Nei du kan ikke ringe direkte til spesialisthelsetjenesten. Her er et eksempel på en som ikke respekterer dette forbudet. Anonymkode: cd40a...b71
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Nei. Kontakt fastlege for henvisning eller gå privat hvis du ikke vil vente. Anonymkode: 82fda...ac7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! har lenge slitt med et ledd som går i lås/ut av ledd. Går nå til fysioterapeut. Jeg har et par spørsmål angående dette leddet, da det fortsatt "hopper ut" og er ubeskrivelig vondt. Er det mulig å ringe en ortoped og stille spørsmål PR telefon uten henvisning fra lege? Eller må jeg få henvisning og time - bare for å få svar på noen spørsmål...? Noen som har peiling? Anonymkode: 0171b...5ae Hva tror du ortopeder får gjort, utenom å svare telefon, dersom alle skal bare ringe direkte for bare å spørre om en liten bagatell? Her må du enten finne en privat ortoped, type Volvat/Aleris, eller stille deg i kø hos fastlegen og få henvisning videre i spesialisthelsetjenesten. Å gå med et ledd som hopper av ledd, er uklokt, det bør behandles på annen måte enn med fysioterapi. Anonymkode: 306ca...9ff 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå