Gå til innhold

Hva er ditt medlemsnummer?


Silfen

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Zogi skrev:

109904 :fnise:

En av de nyeste jeg. Har vært kikker lenge, men plutselig kom trangen til å kommentere :alice:

Welcome to the dark side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Frus3rtSjokkiz

jeg hadde høyt tall: 110760

Men jeg registrerte meg for bare noen uker siden, skal dra frem denne tråden om ti år og le av meg selv som akkurat hadde registrert meg her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fruen92 skrev:

Klarer ikke finne mitt, kanskje fordi jeg er på Mac? Har ikke vært her veldig lenge og leser mest :fart2:

77195

Anonymkode: 4d972...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, canacas skrev:

Haha, jeg er 95623. :alice:

What? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tok for gitt at du var en av de virkelige traverne her. Du er jo ferskere enn meg, jo! 94858 :briller:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
8 minutter siden, antbug skrev:

What? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tok for gitt at du var en av de virkelige traverne her. Du er jo ferskere enn meg, jo! 94858 :briller:

 

Hahahha, uff!! Det betyr egentlig at jeg er her FOR mye! På tide med en pause sikkert :ler2:

Dette er forresten min første og eneste bruker. Godt brukt altså! :P 

Endret av canacas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, canacas skrev:

Hahahha, uff!! Det betyr egentlig at jeg er her FOR mye! På tide med en pause sikkert :ler2:

Hehe! Når jeg tenker meg om tror jeg det er det at folk snakker respektfullt og vennlig til deg, og du til dem. Du utstråler det samme som den betrodde medarbeideren på jobben, hun med lang ansiennitet og erfaringens klokskap. Det er jo rett og slett bare veldig positivt. Du må aldeles ikke ta pause, for da blir det bare rør her  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest canacas
9 minutter siden, antbug skrev:

Hehe! Når jeg tenker meg om tror jeg det er det at folk snakker respektfullt og vennlig til deg, og du til dem. Du utstråler det samme som den betrodde medarbeideren på jobben, hun med lang ansiennitet og erfaringens klokskap. Det er jo rett og slett bare veldig positivt. Du må aldeles ikke ta pause, for da blir det bare rør her  :) 

Takk, det var særdeles hyggelig å høre på en svært trøtt fredags morgen :) :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
5 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Hvor finner dere medlemsnummeret?

Du er 108579 :)

Anonymkode: f1e64...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...