Silfen Skrevet 26. januar 2017 #1 Del Skrevet 26. januar 2017 Vet det er noen med lavere enn meg her. @Yvonne tror jeg? Og noen flere gamle travere jeg ikke husker nicket på. Men i lys av hvorfor noen sletter seg tråden, så sletter jeg meg iallfall ikke, med mitt supre medlemsnummer på 210. Skikkelig gammel traver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Del Skrevet 26. januar 2017 5 minutter siden, Silfen skrev: Vet det er noen med lavere enn meg her. @Yvonne tror jeg? Og noen flere gamle travere jeg ikke husker nicket på. Men i lys av hvorfor noen sletter seg tråden, så sletter jeg meg iallfall ikke, med mitt supre medlemsnummer på 210. Skikkelig gammel traver. ? Anonymkode: 45d9a...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #3 Del Skrevet 26. januar 2017 Hvordan finner man ut av det? Anonymkode: 8cb59...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 26. januar 2017 Holder musepekeren over brukernavnet ditt så ser du det nede på oppgavelinjen. På pc iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. januar 2017 #5 Del Skrevet 26. januar 2017 Mitt er 33 faktisk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 26. januar 2017 Jah, det er det faktisk. Awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. januar 2017 #7 Del Skrevet 26. januar 2017 Kult @Leo! 73 her ja. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. januar 2017 #8 Del Skrevet 26. januar 2017 Har aldri slettet brukeren min bortsett fra en gang tidlig på 2000-tallet(?) da alle brukerne forsvant etter en feil som oppsto under en oppgradering av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 26. januar 2017 Akkurat nå, Leo skrev: Har aldri slettet brukeren min bortsett fra en gang tidlig på 2000-tallet(?) da alle brukerne forsvant etter en feil som oppsto under en oppgradering av forumet. Vi forsvant vel ikke da? Jeg forsvant ikke iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. januar 2017 #10 Del Skrevet 26. januar 2017 Akkurat nå, Silfen skrev: Vi forsvant vel ikke da? Jeg forsvant ikke iallfall. Jo, alle forsvant den gangen. Kan ha vært på slutten av 90-tallet også. Husker ikke helt siden det faktisk begynner å bli veldig lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 26. januar 2017 #11 Del Skrevet 26. januar 2017 149! Har visst hengt her noen år jeg også. Har aldri vurdert å slette meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 26. januar 2017 Det var vel bare medlemsdatoen som forsvant. Ikke vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. januar 2017 #13 Del Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, Silfen skrev: Det var vel bare medlemsdatoen som forsvant. Ikke vi? Jo, alle brukerne forsvant. Jeg husker selve hendelsen fordi jeg måtte registrere meg på nytt og var livredd for å miste brukernavnet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. januar 2017 #14 Del Skrevet 26. januar 2017 Det med medlemsdatoen som forsvant var senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. januar 2017 #15 Del Skrevet 26. januar 2017 (endret) Jeg mener det var i forbindelse med oppdatering av forumet. Alle medlemmer forsvant, helt riktig, og vi måtte registrere oss på nytt. Det var også da mange av oss fikk registeringsdato i 1970 (mener jeg å huske). Mvh Yvonne Endret 26. januar 2017 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 26. januar 2017 #16 Del Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, Yvonne skrev: Jeg mener det var i forbindelse med oppdatering av forumet. Alle medlemmer forsvant, helt riktig, og vi måtte registrere oss på nytt. Det var også da mange av oss fikk registeringsdato i 1970 (mener jeg å huske). Mvh Yvonne Jeg mener bestemt at det med registreringsdato 1970 kom ved en senere anledning og "rammet" de som da hadde måttet registrere seg på nytt da alle forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. januar 2017 #17 Del Skrevet 26. januar 2017 Akkurat nå, Leo skrev: Jeg mener bestemt at det med registreringsdato 1970 kom ved en senere anledning og "rammet" de som da hadde måttet registrere seg på nytt da alle forsvant. Godt mulig, jeg husker ikke altfor godt. Det er jo så mange år siden nå. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 26. januar 2017 #18 Del Skrevet 26. januar 2017 Haha, jeg er 95623. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #19 Del Skrevet 26. januar 2017 5 minutter siden, Yvonne skrev: Jeg mener det var i forbindelse med oppdatering av forumet. Alle medlemmer forsvant, helt riktig, og vi måtte registrere oss på nytt. Det var også da mange av oss fikk registeringsdato i 1970 (mener jeg å huske). Mvh Yvonne Kan ikke huske noen nyregistrering jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. januar 2017 Forfatter #20 Del Skrevet 26. januar 2017 1 minutt siden, canacas skrev: Haha, jeg er 95623. Noob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå