Gå til innhold

Hva er ditt medlemsnummer?

Silfen

Anbefalte innlegg

Vet det er noen med lavere enn meg her. @Yvonne tror jeg? Og noen flere gamle travere jeg ikke husker nicket på. Men i lys av hvorfor noen sletter seg tråden, så sletter jeg meg iallfall ikke, med mitt supre medlemsnummer på 210. Skikkelig gammel traver. :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Silfen skrev:

Vet det er noen med lavere enn meg her. @Yvonne tror jeg? Og noen flere gamle travere jeg ikke husker nicket på. Men i lys av hvorfor noen sletter seg tråden, så sletter jeg meg iallfall ikke, med mitt supre medlemsnummer på 210. Skikkelig gammel traver. :nigo:

?

Anonymkode: 45d9a...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder musepekeren over brukernavnet ditt så ser du det nede på oppgavelinjen. På pc iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri slettet brukeren min bortsett fra en gang tidlig på 2000-tallet(?) da alle brukerne forsvant etter en feil som oppsto under en oppgradering av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Leo skrev:

Har aldri slettet brukeren min bortsett fra en gang tidlig på 2000-tallet(?) da alle brukerne forsvant etter en feil som oppsto under en oppgradering av forumet.

Vi forsvant vel ikke da? Jeg forsvant ikke iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Silfen skrev:

Vi forsvant vel ikke da? Jeg forsvant ikke iallfall.

Jo, alle forsvant den gangen. Kan ha vært på slutten av 90-tallet også. Husker ikke helt siden det faktisk begynner å bli veldig lenge siden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Det var vel bare medlemsdatoen som forsvant. Ikke vi?

Jo, alle brukerne forsvant. Jeg husker selve hendelsen fordi jeg måtte registrere meg på nytt og var livredd for å miste brukernavnet mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener det var i forbindelse med oppdatering av forumet. Alle medlemmer forsvant, helt riktig, og vi måtte registrere oss på nytt. Det var også da mange av oss fikk registeringsdato i 1970 (mener jeg å huske). 

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yvonne skrev:

Jeg mener det var i forbindelse med oppdatering av forumet. Alle medlemmer forsvant, helt riktig, og vi måtte registrere oss på nytt. Det var også da mange av oss fikk registeringsdato i 1970 (mener jeg å huske). 

Jeg mener bestemt at det med registreringsdato 1970 kom ved en senere anledning og "rammet" de som da hadde måttet registrere seg på nytt da alle forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Leo skrev:

Jeg mener bestemt at det med registreringsdato 1970 kom ved en senere anledning og "rammet" de som da hadde måttet registrere seg på nytt da alle forsvant.

Godt mulig, jeg husker ikke altfor godt. Det er jo så mange år siden nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Yvonne skrev:

Kan ikke huske noen nyregistrering jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...