AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Hei! Noen som vet hva som er vanlig å betale for dagmamma på hverdager - typ 08:00-16:00? Har ikke bhg-plass før i august, så trenger dagmamma. Dagmammaen vil kun ha mitt barn, hjemme hos meg. Anonymkode: 4ee3a...f30
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #2 Skrevet 26. januar 2017 Kontantstøtten pluss hva barnehage koster er det vanlige har jeg hørt Anonymkode: 96bdf...822 2
Gjest Magnifiq Skrevet 26. januar 2017 #3 Skrevet 26. januar 2017 👆🏼 Her er det også vanlig med kontantstøtte pluss pris for bhgplass.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #4 Skrevet 26. januar 2017 Kontantstøtte + bhgplass. OK. Ville dere regnet slik på det om det ikke var alle dager i uken. Feks 1-2? ts Anonymkode: 4ee3a...f30
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #5 Skrevet 26. januar 2017 Jeg vurderer å passe 1 barn i tillegg til mitt eget frem til sommeren. Har ikke bhg-plass og barnet mitt er svært sosialt og trenger selskap av andre barn. Jeg tenkte å ta ca 10.000 for 100% pass. Man går jo glipp av betydelige summer av ikke jobbe, så antar folk er villige til å betale såpass. Kontantstøtte + bhg blir vel ca 10k? Anonymkode: 5d844...bae
Lykkehjerte Skrevet 26. januar 2017 #7 Skrevet 26. januar 2017 Syns prisene hørtes svært høye ut her, men mulig det er sånn det skal være? Tenker at en dagmamma er et ikke kontrollert og sikret opplegg mht det pedagogiske og diverse. Trodde virkelig ikke man måtte betale såpass mye i mnd for dagmamma, og at de dag mammaene som lever på inntekten som eneste inntekt, har flere barnsamtidig, for å få en ok sum samlet. Var kanskje i gamle dager det! Folk snakker om at barnehage og sfo er dyrt, da kjenner jeg litt motstand på at folk gladelig betaler 10 tusen kr for dagmamma. Men det kan jo stemme, for alt jeg vet.
Bokdamen Skrevet 26. januar 2017 #9 Skrevet 26. januar 2017 3 minutter siden, Lykkehjerte skrev: Syns prisene hørtes svært høye ut her, men mulig det er sånn det skal være? Tenker at en dagmamma er et ikke kontrollert og sikret opplegg mht det pedagogiske og diverse. Trodde virkelig ikke man måtte betale såpass mye i mnd for dagmamma, og at de dag mammaene som lever på inntekten som eneste inntekt, har flere barnsamtidig, for å få en ok sum samlet. Var kanskje i gamle dager det! Folk snakker om at barnehage og sfo er dyrt, da kjenner jeg litt motstand på at folk gladelig betaler 10 tusen kr for dagmamma. Men det kan jo stemme, for alt jeg vet. Det er nok de aller færreste som betaler dette gladelig. De fleste ønsker seg jo plass i barnehage uten å få det fordi man er født "feil" tid på året. Men jeg har også hørt kontantstøtte + bhg, og de jeg henne har vært overlykkelige for i det hele tatt å finne wn dagmamma.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #10 Skrevet 26. januar 2017 20 minutter siden, Chroma skrev: 10.000!? Man betaler ca 10k i mnd til dagmamma eller taper ca 30k utbetalt på å ikke jobbe. Anonymkode: 5d844...bae
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #11 Skrevet 26. januar 2017 4 minutter siden, Lykkehjerte skrev: Syns prisene hørtes svært høye ut her, men mulig det er sånn det skal være? Tenker at en dagmamma er et ikke kontrollert og sikret opplegg mht det pedagogiske og diverse. Trodde virkelig ikke man måtte betale såpass mye i mnd for dagmamma, og at de dag mammaene som lever på inntekten som eneste inntekt, har flere barnsamtidig, for å få en ok sum samlet. Var kanskje i gamle dager det! Folk snakker om at barnehage og sfo er dyrt, da kjenner jeg litt motstand på at folk gladelig betaler 10 tusen kr for dagmamma. Men det kan jo stemme, for alt jeg vet. Å betale 8700 pr måned for fulltidsdagmamma koster familien akkurat like mye som å betale makspris for barnehage - kontantstten dekker mellomlegget. Anonymkode: 2d1d4...82b
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. januar 2017 #12 Skrevet 26. januar 2017 Er ikke så dyrt, se f.eks her. 5000-6000 er vanlig. http://www.barnevaktformidling.no/index.php?option=content&task=view&id=81
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #13 Skrevet 26. januar 2017 2 timer siden, Lykkehjerte skrev: Syns prisene hørtes svært høye ut her, men mulig det er sånn det skal være? Tenker at en dagmamma er et ikke kontrollert og sikret opplegg mht det pedagogiske og diverse. Trodde virkelig ikke man måtte betale såpass mye i mnd for dagmamma, og at de dag mammaene som lever på inntekten som eneste inntekt, har flere barnsamtidig, for å få en ok sum samlet. Var kanskje i gamle dager det! Folk snakker om at barnehage og sfo er dyrt, da kjenner jeg litt motstand på at folk gladelig betaler 10 tusen kr for dagmamma. Men det kan jo stemme, for alt jeg vet. Man får jo kontantstøtte fra barnet er 13 mnd og de pengene går jo ikke akkurat ut av egen lomme da i praksis betaler man jo da bare 3000 ca for dagmamma i måneden. Anonymkode: 96bdf...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå