Gå til innhold

Typen maser hele tiden om rusty trombone!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg er usikker på om jeg faktisk har lyst til å utføre det på han og da "truer" han meg med en dirty sanchez. (Barnslig..)

Han kaller meg fisefin og sier at jeg er den eneste i hele verden som nekter typen sin dette...! Det gjør meg enda mer usikker, jeg vil jo ikke være egoistisk heller. Vet at det ikke egentlig er noen big deal, men ja... meninger, erfaringer? Skriv gjerne om du er mann eller dame hvis du svarer.

Anonymkode: 1a23a...324

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden er en "rusty trombone" for noe ?

Anonymkode: dfbd1...8f0

• Liker 25
Skrevet

Æsj!

Anonymkode: e4cea...2a2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er en "rusty trombone" for noe ?

Anonymkode: dfbd1...8f0

At man rimmer og runker en mann samtidig.

Anonymkode: e4cea...2a2

Skrevet

Hva med å bruke litt vanligere ord på dette, så folk skjønner hva du prater om? *google*

Nei, ikke alle rimmer, det er nokså unormalt, da de fleste syns det er uhyglienisk. Så du er ikke den eneste som nekter å gjøre det. 
Husk at du ALLTID har lov å sette grenser for ditt eget liv, også sexliv, og disse SKAL respekteres. Nei betyr nei! 

Sett grenser for deg selv, og hold deg til dem. respekterer han ikke grensene dine, respekterer han ikke deg, og er egentlig ikke noe å holde på i mine øyne. 

• Liker 29
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Hva med å bruke litt vanligere ord på dette, så folk skjønner hva du prater om? *google*

Nei, ikke alle rimmer, det er nokså unormalt, da de fleste syns det er uhyglienisk. Så du er ikke den eneste som nekter å gjøre det. 
Husk at du ALLTID har lov å sette grenser for ditt eget liv, også sexliv, og disse SKAL respekteres. Nei betyr nei! 

Sett grenser for deg selv, og hold deg til dem. respekterer han ikke grensene dine, respekterer han ikke deg, og er egentlig ikke noe å holde på i mine øyne. 

Sorry, trodde dette var uttrykk de fleste visste om! Limte inn link over her.

Takk for svaret ditt.

• Liker 2
Skrevet

Noen her som har erfaring med det da?

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke lyst så trenger du ikke å gjøre noe som helst. Uansett hva han "truer" og spøker med. Det er en liten hersketeknikk å kalle deg fisefin. Det er han som er egoisten her og du trenger ikke å begrunne valget ditt. Hvis du ikke vil så er et nei nok og det må han respektere uten å prøve å gi det dårlig samvittighet.

Anonymkode: 5addf...cc0

• Liker 6
Skrevet

Måtte google dirty sanchez.. usj :spy:

• Liker 4
Skrevet

Han har jo respektert meg hittil, for jeg har sagt nei hver gang. Men har liksom lurt på om det er jeg som er litt kjip. Han kan også drive og "hinte" til dirty sanchez (det samme som han pleier å "true" med) hvis jeg har spist sjokoladekake eller hva det måtte være, og det setter seg smuler på overleppa. (Ja, jeg sier det til han at han er barnslig.)

Selv om jeg føler meg kjip og som en som bare tar uten gi, så er det jo som noen over her skrev, det har jo med hygienen å gjøre, og ting som dette har jeg egentlig ikke noe ønske om å være med på. Men, så er det en liten del av meg som tenker "jeg vet jo ikke hvordan det er før jeg har prøvd", men er igjen da litt usikker på om den tanken faktisk kommer fra meg eller fra maset hans.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Forundret.. skrev:

Måtte google dirty sanchez.. usj :spy:

Og hva var det?

Anonymkode: bbb30...c43

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo respektert meg hittil, for jeg har sagt nei hver gang. Men har liksom lurt på om det er jeg som er litt kjip. Han kan også drive og "hinte" til dirty sanchez (det samme som han pleier å "true" med) hvis jeg har spist sjokoladekake eller hva det måtte være, og det setter seg smuler på overleppa. (Ja, jeg sier det til han at han er barnslig.)

Selv om jeg føler meg kjip og som en som bare tar uten gi, så er det jo som noen over her skrev, det har jo med hygienen å gjøre, og ting som dette har jeg egentlig ikke noe ønske om å være med på. Men, så er det en liten del av meg som tenker "jeg vet jo ikke hvordan det er før jeg har prøvd", men er igjen da litt usikker på om den tanken faktisk kommer fra meg eller fra maset hans.

Kanskje du skulle prøvd en gang? be han være nøye med vasken (også inni), og se hva du syns? 

Jeg er litt der at jeg prøver alt 3 ganger, hvorfor 3? først er skummelt og man får ikke helt rett intrykk, andre for å få et litt retter intrykk, og tredje for å sjekke om andre intrykket stemte ;) men jeg er sær, og jeg lever ikke i et A4 liv. 

Men en ting må du være klar på, det skal være DIT valg å si ja, han skal ikke mase eller "true" seg til det. Det er faktisk overgrep, lener mot voldtekt. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hva var det?

Smøre dritt på leppa.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva var det?

Når en han puler TS i rumpa og får bæsj på tissen som han smører på overleppa til TS slik at hun får en bæsje-bart. Eller en dirty sanchez

Anonymkode: 506f8...027

Skrevet

Herregud..

Anonymkode: 171f4...288

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en han puler TS i rumpa og får bæsj på tissen som han smører på overleppa til TS slik at hun får en bæsje-bart. Eller en dirty sanchez

Bare så det er sagt, DETTE vet han at jeg aldri kommer til å gå med på. Tviler på at han egentlig har så lyst til akkurat det selv.

Gjest canacas
Skrevet

TS; om du, som faktisk tenker over det, er fisefin - hva pokker er jeg da som ikke engang ante hva dette var? :ler2: Syns du er tøff jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er dagens virkelighet unge jenter vokser opp i. Unge usikre jenter som presset til de mest ekstreme handlinger. I lys av press om å utføre ting som dette, er det ikke rart mange jenter går med på analsex. Analsex blir som rene vaniljesex i forhold.

Derfor er man ikke langt unna sannheten når man sier at analen er den nye vaginaen. 

Stakkars jenter.

• Liker 22
Skrevet

Med fare for å virke overdramatisk: jeg hadde heller skutt meg selv i foten enn å stikke tunga borti rumpehullet til mannen.

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...