AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Hei jeg er sykemeldt for stress og utbrenthet, på andre uken nå. er litt bedre fysisk sett, orker å gå tur, puster lettere etc. Klarer ikke være sosial, svare på meldinger, ta tlf ol, og er generellt sliten. Kost og trening er bra. Skal til legen igjen nå, for å få gradert sykemld. Får litt hetta, vil det bli bedre nå, takler jeg jobb og pasienter nå, når jeg ikke engang tåler å ta en tlf uten å bli stresset og hissig? noen som har kommet seg over kneika? Hvordan? Hvor lenge sykemeldt ?😕 Anonymkode: 90dd5...129
Fanteria Skrevet 25. januar 2017 #2 Skrevet 25. januar 2017 Jeg fikk en knekk i høst. Gikk gjennom en personlig krise, som utviklet seg til nakkesmerter. Da den slapp, slapp alt. Var 100% sykemeldt i 5 uker og 1 uke med 50%. Brukte noen uker etter det med å ta det rolig etter jobb. Vær ærlig ovenfor legen. Du skal ikke forhaste deg, men heller ikke dra det ut. Fortell hvordan du opplever de ulike hverdagsoppgavene. Det er ingen som tjener på at du er dårlig lenger enn "nødvendig". 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå