SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #21 Skrevet 25. januar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kvinnes mening om det veier veldig lite opp mot hva som er populært. Det stemmer nesten alltid. Anonymkode: 7e20a...84a Vi er flere kvinner her inne som har prøvd å si at dette ikke stemmer, men vi blir stemplet som løgnere. Og da er det ikke så rart at de fleste gir opp etterhvert. Jeg har ikke vært her inne lenge nok til å gi opp helt enda, men nærmer meg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #22 Skrevet 25. januar 2017 Herregud, hva feiler det folk som ikke tror på folk som sier at man digget penisen til noen? Som jeg nettopp skrev i en annen tråd så har jeg tre ekser. Den ene hadde stor penis, den andre hadde litt mindre og tredje hadde minst. Hvis jeg kunne valgt å ha sex med en av disse en gang til i mitt liv, hadde det vært den tredje. De var alle sammen gode i senga, men kjemi og følelser utgjorde forskjellen - ganske stor forskjell faktisk. Jeg ville gjerne opplevd den tredje en gang til og jeg elsket penisen hans Anonymkode: 71670...598 3
SlemUlv Skrevet 25. januar 2017 #23 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud, hva feiler det folk som ikke tror på folk som sier at man digget penisen til noen? Som jeg nettopp skrev i en annen tråd så har jeg tre ekser. Den ene hadde stor penis, den andre hadde litt mindre og tredje hadde minst. Hvis jeg kunne valgt å ha sex med en av disse en gang til i mitt liv, hadde det vært den tredje. De var alle sammen gode i senga, men kjemi og følelser utgjorde forskjellen - ganske stor forskjell faktisk. Jeg ville gjerne opplevd den tredje en gang til og jeg elsket penisen hans Anonymkode: 71670...598 Problemet, spessielt her inne, er at mange mannfolk lever en fantasisannhet om at DE vet hva alle kvinner liker. Og at alle kvinner liker det samme. Og de vil ikke ødelegge denne fantasisannheten Syns virkelig synd i yngre gutter som kommer inn her, og leser alt det negative om gjennomsnittlige peniser 3
Anonym90059005 Skrevet 25. januar 2017 #24 Skrevet 25. januar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, hva feiler det folk som ikke tror på folk som sier at man digget penisen til noen? Som jeg nettopp skrev i en annen tråd så har jeg tre ekser. Den ene hadde stor penis, den andre hadde litt mindre og tredje hadde minst. Hvis jeg kunne valgt å ha sex med en av disse en gang til i mitt liv, hadde det vært den tredje. De var alle sammen gode i senga, men kjemi og følelser utgjorde forskjellen - ganske stor forskjell faktisk. Jeg ville gjerne opplevd den tredje en gang til og jeg elsket penisen hans Anonymkode: 71670...598 Men hva har kjemi og følelser med selve pikken å gjøre da? 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #25 Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: En kvinnes mening om det veier veldig lite opp mot hva som er populært. Det stemmer nesten alltid. Anonymkode: 7e20a...84a Aldeles ikke. Her inne er dette nesten en "hype" og jeg har aldri opplevd at det er dette som gjelder, når venninnegjengen min snakkes hvertfall. Tror dere menn henger dere opp i noen få sine høyrøstede uttalelser og lar de bli gjeldende! Anonymkode: b0a50...afb
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #26 Skrevet 25. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldeles ikke. Her inne er dette nesten en "hype" og jeg har aldri opplevd at det er dette som gjelder, når venninnegjengen min snakkes hvertfall. Tror dere menn henger dere opp i noen få sine høyrøstede uttalelser og lar de bli gjeldende! Anonymkode: b0a50...afb Dere prater vel kanskje om at dere har hatt sex med en fyr og om sexen var dårlig eller bra. Da er det vel automatisk underforstått at dårlig = liten. bra = stor Anonymkode: 7e20a...84a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #27 Skrevet 25. januar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere prater vel kanskje om at dere har hatt sex med en fyr og om sexen var dårlig eller bra. Da er det vel automatisk underforstått at dårlig = liten. bra = stor Anonymkode: 7e20a...84a Arme deg... Anonymkode: b0a50...afb 1
Gjest canacas Skrevet 25. januar 2017 #28 Skrevet 25. januar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere prater vel kanskje om at dere har hatt sex med en fyr og om sexen var dårlig eller bra. Da er det vel automatisk underforstått at dårlig = liten. bra = stor Anonymkode: 7e20a...84a nå spinner du alvorlige konspirasjonsteorier her! Dette er feil feil feil!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #29 Skrevet 25. januar 2017 1 time siden, Anonym90059005 skrev: Men hva har kjemi og følelser med selve pikken å gjøre da? Hallo. Kjemi og følelser har mye å si for den som opplever pikken! Sex er en hjerneaktivitet også Anonymkode: 71670...598 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #30 Skrevet 25. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hallo. Kjemi og følelser har mye å si for den som opplever pikken! Sex er en hjerneaktivitet også Anonymkode: 71670...598 For oss damer i langt større grad enn for menn tydeligvis! Anonymkode: b0a50...afb 1
stamtplyr Skrevet 25. januar 2017 #31 Skrevet 25. januar 2017 Så søtt og romantisk dette var TS du er jo ikke over han! Ta kontakt, han vil garantert ta en runde i høyet med deg
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #32 Skrevet 25. januar 2017 33 minutter siden, stamtplyr skrev: Så søtt og romantisk dette var TS du er jo ikke over han! Ta kontakt, han vil garantert ta en runde i høyet med deg Haha nei, de broene har jeg brent helt på egenhånd, mest for å beskytte meg selv! Hadde jeg blitt, hadde jeg gått til grunne, om jeg elsket han aldri så høyt! Anonymkode: b0a50...afb
Anonym90059005 Skrevet 25. januar 2017 #33 Skrevet 25. januar 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo. Kjemi og følelser har mye å si for den som opplever pikken! Sex er en hjerneaktivitet også Anonymkode: 71670...598 Men det var jo ikke poenget her? Det var jo selve pikken som ble diskutert og at en viss størrelse på den "traff" en dame, i dette tilfellet den minste av tre. Kan ikke først argumentere for at en spesiell type pikk er det som gjelder, og så etterpå si at det er pga følelser og kjemi. Da er jo ikke pikken relevant allikevel... 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #34 Skrevet 25. januar 2017 19 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Men det var jo ikke poenget her? Det var jo selve pikken som ble diskutert og at en viss størrelse på den "traff" en dame, i dette tilfellet den minste av tre. Kan ikke først argumentere for at en spesiell type pikk er det som gjelder, og så etterpå si at det er pga følelser og kjemi. Da er jo ikke pikken relevant allikevel... Du blander anonymkoder. Det eneste som er sagt er at ny elsker er bedre utstyrt enn eks. Denne pikken sitter jo på en mann jeg hadde ekstremt sterke følelser for, var supertrygg på og lekte trygt sammen med. Klart at det også spiller inn. Menn, dere må slutte å skulle "ta" oss damer som mener noe annet enn at kun en hestepikk kan tilfredsstille oss. Det er ikke sånn, kommer aldri til å bli sånn og det må vi få lov å si høyt, uten at det provoserer noen! Anonymkode: b0a50...afb 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #35 Skrevet 26. januar 2017 2 timer siden, Anonym90059005 skrev: Men det var jo ikke poenget her? Det var jo selve pikken som ble diskutert og at en viss størrelse på den "traff" en dame, i dette tilfellet den minste av tre. Kan ikke først argumentere for at en spesiell type pikk er det som gjelder, og så etterpå si at det er pga følelser og kjemi. Da er jo ikke pikken relevant allikevel... Tror du at størrelse er det eneste som utgjør om en pikk er bra? Det du sier er altså at vi skal beskrive en appelsin uten å ta med følelsesregisteret og sansene våre! Ok. I don`t have eyes, ergo har jeg ikke peiling på hvordan en appelsin ser ut. I dont have a nose, så jeg har ikke peiling på hvordan det lukter, jeg har ikke engang smakssansene mine og kan heller ikke si om jeg liker appelsin eller ikke - det eneste jeg kan gjøre da er å ta i bruk redskap som kan måle en appelsin og regne det ut. Vel, en appelsin er rund. En penis er som en agurk. Men det trodde jeg vi alle sammen visste fra før - om vi tar med de menneskelige sansene våre og beskriver en penis, så forklarer det oss litt mer om en penis. Visste du forresten at følelser og kjemi og forelskelse gjør at partneren vår (i forelskelsesrusen) gjør at vi synes at øynene deres er større enn dem egentlig er? Anonymkode: 71670...598
Anonym90059005 Skrevet 26. januar 2017 #37 Skrevet 26. januar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du blander anonymkoder. Det eneste som er sagt er at ny elsker er bedre utstyrt enn eks. Denne pikken sitter jo på en mann jeg hadde ekstremt sterke følelser for, var supertrygg på og lekte trygt sammen med. Klart at det også spiller inn. Menn, dere må slutte å skulle "ta" oss damer som mener noe annet enn at kun en hestepikk kan tilfredsstille oss. Det er ikke sånn, kommer aldri til å bli sånn og det må vi få lov å si høyt, uten at det provoserer noen! Anonymkode: b0a50...afb Blander ikke noe som helst, gå tilbake og se hvilken post jeg siterer, gjør det en gang til for deg under her. Jeg har aldri sagt, og heller aldri ment, at stor pikk er det eneste som gjelder. Det eneste jeg gjorde var å poengtere en logisk brist i argumentasjonen til den jeg siterte. Det ble altså diskutert om en viss str/form på pikk er "designet" for en spesiell dame, noe som godt kan stemme. Personen under ble det oppgitt over folk/menn som ikke tror på det, hvorpå hun i neste avsnitt sier at det vsr følelser og kjemi som gjorde at hun likte denne mannen best. Altså, isolert sett, ikke størrelse og form på pikken, som faktisk var oppe til diskusjon. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, hva feiler det folk som ikke tror på folk som sier at man digget penisen til noen? De var alle sammen gode i senga, men kjemi og følelser utgjorde forskjellen - ganske stor forskjell faktisk. Jeg ville gjerne opplevd den tredje en gang til og jeg elsket penisen hans Anonymkode: 71670...598 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #38 Skrevet 26. januar 2017 4 timer siden, Anonym90059005 skrev: Blander ikke noe som helst, gå tilbake og se hvilken post jeg siterer, gjør det en gang til for deg under her. Jeg har aldri sagt, og heller aldri ment, at stor pikk er det eneste som gjelder. Det eneste jeg gjorde var å poengtere en logisk brist i argumentasjonen til den jeg siterte. Det ble altså diskutert om en viss str/form på pikk er "designet" for en spesiell dame, noe som godt kan stemme. Personen under ble det oppgitt over folk/menn som ikke tror på det, hvorpå hun i neste avsnitt sier at det vsr følelser og kjemi som gjorde at hun likte denne mannen best. Altså, isolert sett, ikke størrelse og form på pikken, som faktisk var oppe til diskusjon. Drit nå i å gjøre denne tråden til ENDA en tråd om prikkstørrelse! Kan noen spore det tilbake til det emosjonelle problemet det faktisk er å savne pikken til eksen, mens man prøver å finne følelsene for det nye...? Anonymkode: b0a50...afb 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2017 #39 Skrevet 26. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Drit nå i å gjøre denne tråden til ENDA en tråd om prikkstørrelse! Kan noen spore det tilbake til det emosjonelle problemet det faktisk er å savne pikken til eksen, mens man prøver å finne følelsene for det nye...? Anonymkode: b0a50...afb Det var jo dette Anonym90059005 prøvde på, å få folk til å slutte å gnåle om selve kølla og innse at problemet ditt er at du savner den seksuelle kjemien med eksen, ikke bare kjønnsorganet hans. Anonymkode: 58718...021
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå