Gå til innhold

Bedre sex med ex...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forhold tok ordentlig slutt for 3-4 mnd siden. Har møtt en ny, men... Og det er et plagsomt men... Jeg hadde mye bedre sex med ex. Ny er forsåvidt bedre utrustet, men ex traff noe inni meg som ga sterke våte orgasmer, gjerne etter 5 minutter og gjerne flere etter hverandre. Han passet perfekt til meg. Og det opplevdes sånn fra første natta, så det handler ikke om følelser heller! 

Med ny er jeg tilbake til å trenge klitoris-stimulans og få den ene. 

Jeg er ei leken dame og relativt åpen i kommunikasjon, men kan jo ikke si at han ikke er helt der som exen var heller. 

Leketøy er gøy og vi har det fint, men jeg tar meg ofte i å drømme meg tilbake til sex med ex. 

Noen med lignende erfaring som har noen gode råd? Jeg er betatt, men mistenker at sexen sørger for tvilen... 

Anonymkode: b0a50...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forhold tok ordentlig slutt for 3-4 mnd siden. Har møtt en ny, men... Og det er et plagsomt men... Jeg hadde mye bedre sex med ex. Ny er forsåvidt bedre utrustet, men ex traff noe inni meg som ga sterke våte orgasmer, gjerne etter 5 minutter og gjerne flere etter hverandre. Han passet perfekt til meg. Og det opplevdes sånn fra første natta, så det handler ikke om følelser heller! 

Jeg er ei leken dame og relativt åpen i kommunikasjon, men kan jo ikke si at han ikke er helt der som exen var heller. 

Leketøy er gøy og vi har det fint, men jeg tar meg ofte i å drømme meg tilbake til sex med ex. 

Noen med lignende erfaring som har noen gode råd? Jeg er betatt, men mistenker at sexen sørger for tvilen... 

Prøvd "alle" stillinger? Fortsatt treffer ikke den nye like bra?

Da må du vurdere om du kan leve uten denne måten å få orgasmer på. Å slå opp og prøve å finne en med penis som treffer like bra som exen din og som ellers er aktuell som kjæreste, blir som å lete etter nåla i høystakken. Jeg har prøvd, da jeg har samme erfaring som deg. ;)

Jeg savner exens penis, men er villig til å ikke få det like bra seksuelt bare jeg får det bedre ellers i samlivet enn jeg hadde med exen. :)

Skrevet
1 minutt siden, Mippi skrev:

Prøvd "alle" stillinger? Fortsatt treffer ikke den nye like bra?

Da må du vurdere om du kan leve uten denne måten å få orgasmer på. Å slå opp og prøve å finne en med penis som treffer like bra som exen din og som ellers er aktuell som kjæreste, blir som å lete etter nåla i høystakken. Jeg har prøvd, da jeg har samme erfaring som deg. ;)

Jeg savner exens penis, men er villig til å ikke få det like bra seksuelt bare jeg får det bedre ellers i samlivet enn jeg hadde med exen. :)

Trist, ikke sant? :fnise: Nei jeg gadd ikke ut å gå på pikkjakt, og å ringe ex er jeg for stolt til. Og det spørs vel om det hadde vært verdt det. 

Hvordan kom du forbi dette da? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist, ikke sant? :fnise: Nei jeg gadd ikke ut å gå på pikkjakt, og å ringe ex er jeg for stolt til. Og det spørs vel om det hadde vært verdt det. 

Hvordan kom du forbi dette da? 

Kommer vel aldri til å komme helt over det. Følelsen av at en pikk treffer perfekt i musa er helt ubeskrivelig deilig!

Må bare la det være. Tenker at jeg aldri får oppleve det igjen, det får heller være en bonus hvis det skjer. Men man kan ikke få alt her i livet, så får fokusere på andre ting i samlivet...

• Liker 1
Skrevet

Søtt😘

Anonymkode: dcbb8...009

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søtt😘

Søtt? På hvilket sett er dette søtt? 

Skrevet
20 minutter siden, Mippi skrev:

Kommer vel aldri til å komme helt over det. Følelsen av at en pikk treffer perfekt i musa er helt ubeskrivelig deilig!

Må bare la det være. Tenker at jeg aldri får oppleve det igjen, det får heller være en bonus hvis det skjer. Men man kan ikke få alt her i livet, så får fokusere på andre ting i samlivet...

Det er sant! Man får prøve å fokusere på det som fungerer :) Takk for svar! 

Skrevet

Jeg syntes det er søtt, fordi man går fra en partner som man har det bra med seksuelt, men det andre skurrer.. og prøver starte noe godt med en annen hvor da det selvfølgelig er høy sannsynlighet for at det vil skurre på de samme områdene ettervært.. men det er dårlig sexuelt i fra starten noe som vil fremskynde hverdagsproblemene... isteden for å bli der man var og jobbe med det som skurrer.. syntes det er litt søtt og kanskje ett litt dødfødt prosjekt? Men hei, jeg liker kreative løsninger.. å folk som prøver å få ting til å funke å tenker utenfor boksen.. tjo hei...

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det er søtt, fordi man går fra en partner som man har det bra med seksuelt, men det andre skurrer.. og prøver starte noe godt med en annen hvor da det selvfølgelig er høy sannsynlighet for at det vil skurre på de samme områdene ettervært.. men det er dårlig sexuelt i fra starten noe som vil fremskynde hverdagsproblemene... isteden for å bli der man var og jobbe med det som skurrer.. syntes det er litt søtt og kanskje ett litt dødfødt prosjekt? Men hei, jeg liker kreative løsninger.. å folk som prøver å få ting til å funke å tenker utenfor boksen.. tjo hei...

Var ikke mitt valg - hadde jeg fått velge hadde jeg blitt der jeg var gitt! 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er bare 3-4 måneder siden. 

Våkn opp, problemet er at du ikke er over eksen din ;) 

Anonymkode: d65c4...2d3

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, så har du funnet deg en annen 😳

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I-dont-believe-you.gif

Anonymkode: 7e20a...84a

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I-dont-believe-you.gif

xt2jnm.jpg

Anonymkode: 47d2c...5d7

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I-dont-believe-you.gif

Hva er det du ikke tror på? 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er bare 3-4 måneder siden. 

Våkn opp, problemet er at du ikke er over eksen din ;) 

Anonymkode: d65c4...2d3

Nei... Kanskje det er det? At jeg forenkler problemet! 

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du ikke tror på? 

Skummelt nok, er det mange mannfolk som ikke tror at "tykke er ikke alltid bedre", som det blir i dette tilfelle.. 

Altså tror man at TS er en løgner. Idiotisk nok.. *SUkk* 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Skummelt nok, er det mange mannfolk som ikke tror at "tykke er ikke alltid bedre", som det blir i dette tilfelle.. 

Ikke sant!? Vel passer den perfekt, så passer den perfekt. Den er dessverre ikke min lengre men...

Skrevet
2 timer siden, kattepusen skrev:

Hvorfor er det skummelt? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det skummelt? 

Fordi det ikke alltid stemmer.. som vist i HI 

Skrevet
15 minutter siden, kattepusen skrev:

Fordi det ikke alltid stemmer.. som vist i HI 

En kvinnes mening om det veier veldig lite opp mot hva som er populært. Det stemmer nesten alltid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...