ilane Skrevet 25. januar 2017 #1 Skrevet 25. januar 2017 Er det noen som har hatt et bryllup på Husa? hvordan var det og hvor dyrt ble det for dere. Var gjestene villig til å dra dit og betalte dere alt eller måtte gjesten betale for overnatten selv?
Tropehus Skrevet 30. mars 2017 #2 Skrevet 30. mars 2017 Jeg har akkurat bedt om priser derfra og det var endel stivere enn andre steder jeg har sjekket. Vi bor ikke i nærheten, så alle gjestene blir tilreisende. Vi ønsket da å ha enkel mat på fredag f.eks gryterett, festmiddag på lørdag og brunch på søndag. Veldig mye kostet ekstra - som i håndklær og sengetøy til overnattende gjester, og frokost. Vi har heller valgt å gå for ett annet sted, men det ser veldig flott ut på Huso!
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Veldig dyrt der! Det som kan koste ekstra, koster ekstra. Trangt lokale (syns vi) og trappen var ikke akkurat for den eldre garde Nydelige omgivelser, men huset der studioleilighetene og slikt er minner meg om gangene man ser på "galehus"(kommer rett og slett ikke på noe annet ord for det). Hovedhuset er flott, og vikinghallen er utrolig koselig å ha middag i fredag. Det er dyrt der. Det sammen med litt mindre koselige rom uten varme i gulvet som gjorde det ufattelig kaldt ettersom det i de rommene vi sjekket var fliser, mye ekstra pakking for gjestene iforhold til håndklær og sengesett, ikke WiFi på rommene (noe som var greit å ha da vi hadde barn i bryllupet) og at renhold av rommet etter avreise om vi ikke gjorde dette selv kostet en del (900 kr)(180 kr for strøm) gjorde at vi heller valgte Harahorn for vårt bryllup. Derimot er Huso et fint sted for en weekendtur Anonymkode: bb694...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå