Gå til innhold

Hvorfor lever jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et spørsmål jeg har lurt på i det siste ; Hvorfor lever jeg?

Jeg gjør ikke annet enn å skuffe mennesker. Jeg gjør ikke annet enn å såre mennesker.

Jeg skuffer og jeg sårer alle som prater med meg. Slik jeg tenker det så finnes det bare en logisk løsning her.

Jeg er så lei av å hele tiden beklage meg etter at jeg har skuffet andre mennesker som hadde troen på meg. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Superbruker7
Skrevet

Forstår ikke at man kan konstant skuffe folk. Før eller siden må du vel gå tom for mennesker å skuffe?

Skrevet

ok, ignorerer alt jeg sa i tråden der. det er ikke en problemstilling lenger

Skrevet
Akkurat nå, Superbruker7 skrev:

Forstår ikke at man kan konstant skuffe folk. Før eller siden må du vel gå tom for mennesker å skuffe?

ikke om man stadig vekk blir kjent med nye mennesker (damer)

Skrevet

Steg en er å slutte å leke martyr og komme litt ut av selvmedlidenheten. Steg to er å se om det faktisk stemmer at man skuffer så mange. I så fall hvorfor: Så kan man forsøke å gjøre noe med det.

Steg tre er å gå videre og finne ut hva man selv ønsker å gjøre med livet sitt i stedet for å fortsette i gammelt spor.

Anonymkode: 6dde7...0b6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Steg en er å slutte å leke martyr og komme litt ut av selvmedlidenheten. Steg to er å se om det faktisk stemmer at man skuffer så mange. I så fall hvorfor: Så kan man forsøke å gjøre noe med det.

Steg tre er å gå videre og finne ut hva man selv ønsker å gjøre med livet sitt i stedet for å fortsette i gammelt spor.

haha :D

Gjest Superbruker7
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Ingen årsak. 

Skrevet

haha :D

Ok, det er siste gang jeg tar det seriøst overhodet, og kommer ikke til å gi deg noen seriøse svar på dine spørsmål igjen. Er bare tull med deg.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Superbruker7 skrev:

Ingen årsak. 

humørbytte hadde ikke noe med deg å gjøre så du trenger ikke takke for noe som helst

Skrevet

Ok, det er siste gang jeg tar det seriøst overhodet, og kommer ikke til å gi deg noen seriøse svar på dine spørsmål igjen. Er bare tull med deg.

snufs så trist

Skrevet
5 minutter siden, WubWub skrev:

Betyr det at du ble tilgitt eller fant en ny dame du kan skuffe?:P

Anonymkode: c7ac6...347

Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

snufs så trist

Du burde være glad. Da vil du få enda en grunn til å leke martyr fordi "ingen hører på deg". Her ser du hvorfor.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at du ble tilgitt eller fant en ny dame du kan skuffe?:P

fant ikke noen ny dame nei men humøret mitt skifter raskt :nordvesta:

Skrevet

Du burde være glad. Da vil du få enda en grunn til å leke martyr fordi "ingen hører på deg". Her ser du hvorfor.

her kommer personangrepene rullende inn ser jeg :P martyr du liksom

Gjest Superbruker7
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

humørbytte hadde ikke noe med deg å gjøre så du trenger ikke takke for noe som helst

Du får jo skrive hva du vil. Har ikke noe behov for at du takker, det som betyr noe er jo at du fikk livsgnisten tilbake rett etter jeg postet innlegget mitt hvor jeg kom med løsningen på dine problemer. En løsning som ikke krever noe innsats fra deg. Det er jo den beste løsningen du kunne håpt på. 

Skrevet
1 minutt siden, Superbruker7 skrev:

Du får jo skrive hva du vil. Har ikke noe behov for at du takker, det som betyr noe er jo at du fikk livsgnisten tilbake rett etter jeg postet innlegget mitt hvor jeg kom med løsningen på dine problemer. En løsning som ikke krever noe innsats fra deg. Det er jo den beste løsningen du kunne håpt på. 

Du kan godt ta æren for at jeg ble i godt humør igjen. Men fakta var at du hadde absolutt ingen rolle i dette.

Skrevet

fant ikke noen ny dame nei men humøret mitt skifter raskt :nordvesta:

Hva lever du for nå? Som du ikke hadde for 20 min siden?

Skrevet

Hva lever du for nå? Som du ikke hadde for 20 min siden?

jeg er en Konge - har alt å leve for. 

Gjest Superbruker7
Skrevet (endret)

Til dere andre på helseforumet. Jeg henger sjeldent på dette delforumet  så om dere ønsker min hjelp så er det greiest om dere sender setter på en alfakrøll foran navnet mitt slik at jeg ser tråden. Helst ikke PM siden det beste er at også andre får dra nytte av svarene mine. 

Jeg løser bare logikkproblemer. Jeg har ikke peiling på helse generelt.  

Endret av Superbruker7
Skrevet
16 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Til dere andre på helseforumet. Jeg henger sjeldent i denne tråden så om dere ønsker min hjelp så er det greiest om dere sender setter på en alfakrøll foran navnet mitt slik at jeg ser tråden. Helst ikke PM siden det greieste er at også andre får dra nytte av svarene mine. 

Jeg løser bare logikkproblemer. Jeg har ikke peiling på helse generelt.  

haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...