Gå til innhold

Hva i huleste betyr "Stank ass ho"???


Karianne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke peiling, men jeg vil tro jævla stygg dame. Ho betyr hore,menbrukes om damer man ikke liker.

..he he..er det mulig...enda en grunn til ikke å høre på den møle-sangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ass kan også bety esel. Jeg har ikke hørt sangen selv, men tviler på at den handler om et esel, for hestedyr lukter jo så godt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Stank, stank - stinkende

ass ho, forkortelse for rævhøl

Stinkende rævhøl

Tror jeg :ler:

Stinkende rompehore altså :ler:

Jaa9 og OnklP er jammen noen sjarmerende gutter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest latterlige med hele sangen er jo at de har klart å skrive uttrykket feil. :hoho:

Stank-ass ho er ikke no uttrykk, det er derimot Skank-ass ho.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare uttrykket på norsk... her er en setning på engelsk som egentlig forklarer det meste; Stay-At-Home-Moms OR Skank-Ass-Ho-Motherfuckers - women who do both equally.

Søker man på google.com etter skank ass ho så får man opp en del linker, kanskje det kan forklare litt nærmere.

(Det finnes til og med ett forum som heter Skank-ass Ho Motherfuckers OR SAHM's )

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW: urbandictionary.com har denne definisjonen på skank ho:

Skank Ho:

one who "gets around", is worse than a skank, but does not meet the qualifications to be a slut.

Skank ass:

A Really Filthy Ho

Skank ass whore:

Skank ass whores are bitches(and basically sluts) that sleeep around with guys and then deny it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppklaring!!!

Men jammen er jeg litt sjokkert at det går an å synge dette ørten ganger pr sang på radio. Sikkert mange som ikke vet hva det betyr og går rundt og synger stank ass ho. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune Rudberg er jammen den rette til å synge om stank ass ho- han er jo den største hora som norsk showbiz har hatt.

:hoho:

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at dere spurte om det i dag!! I går ringte bestefaren min og lurte på det samme. Han hadde hørt sangen og ble meget nysjerrig. Jeg sa at det betydde en innmari dårlig hore, eller noe deromkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...