Gå til innhold

fluoksetin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med denne medisinen? I forhold til effektivitet og bivirkninger. 

Anonymkode: 92ee7...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bivirkninger. Mani med psykose på 40 mg, 'en god effekt sammen med litium og abilify på 20 mg

Skrevet
5 timer siden, aiba skrev:

Ingen bivirkninger. Mani med psykose på 40 mg, 'en god effekt sammen med litium og abilify på 20 mg

Har du hatt mani tidligere? 

ts

Anonymkode: 92ee7...931

Skrevet

Funker bra for meg. Bruker den som "vedlikehold" for å holde meg på et stabilt nivå stemningsleiemessig. Greit pluss at bivirkning ofte er vektnedgang, ikke vektoppgang. 

Anonymkode: 65f51...5e2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Funker bra for meg. Bruker den som "vedlikehold" for å holde meg på et stabilt nivå stemningsleiemessig. Greit pluss at bivirkning ofte er vektnedgang, ikke vektoppgang. 

Glemte å nevne at jeg får som kapsler fordi jeg syns selve tablettene smaker pyton. Greit å vite at det finnes et alternativ til de med smak. :P 

Skrevet

Jeg går på disse, 40mg daglig. Merker ganske lite til de. Gått på de siden november. Ingen bivirkninger e.l

Anonymkode: ef362...efb

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å nevne at jeg får som kapsler fordi jeg syns selve tablettene smaker pyton. Greit å vite at det finnes et alternativ til de med smak. :P 

Ååå, finnes det?! Fikk legen til å si at jeg måtte ha de "ekte", altså Fontex, men de smaker rart de og -.-

Anonymkode: ef362...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...