Gå til innhold

Trenger jeg legetime?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått vite av en lege ved sykehuset at jeg har lave verdier av diverse og må ta tilskudd av det i noen uker. Han sa at jeg måtte sjekke verdiene hos fastlege innen et par uker. Spørsmålet er om jeg trenger legetime for å sjekke dette? Eller om jeg bare kan ringe legekontoret og si at jeg trenger å ta en blodprøve?

Anonymkode: 57ded...092

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ringe legekontoret og høre

• Liker 1
Gjest GoldenLioness
Skrevet

Du må jo ha en time for å få tatt blodprøver....?

Skrevet

Ville ringt og fortalt akkurat det du sier nå så vet de hva du skal.

Anonymkode: 5354a...a17

Skrevet

De gangene jeg er hos legen, er det som regel kun for å sjekke verdiene mine pga. mitt kosthold. Du må bestille vanlig time der du forteller legen hva du vil sjekke og hvorfor, så tar du blodprøve :)

Skrevet

På vårt legekontor treng ein ikkje legetime for blodprøver, då er det kø-system :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått vite av en lege ved sykehuset at jeg har lave verdier av diverse og må ta tilskudd av det i noen uker. Han sa at jeg måtte sjekke verdiene hos fastlege innen et par uker. Spørsmålet er om jeg trenger legetime for å sjekke dette? Eller om jeg bare kan ringe legekontoret og si at jeg trenger å ta en blodprøve?

Anonymkode: 57ded...092

Dette vurderer legernulikt. Hvordan din lege og ditt legekontor ordner dette kan bare de svare på.

Anonymkode: b3fed...739

Skrevet

Hos mitt legekontor må jeg bestille time for å ta blodprøver, evt. når jeg skal gjøre det igjen om noen dager/uker så legger legen inn på forhånd. Kan høres ut som du må bestille en time for å få tatt prøvene. Ring legekontoret, så får du svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...