AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Har fått vite av en lege ved sykehuset at jeg har lave verdier av diverse og må ta tilskudd av det i noen uker. Han sa at jeg måtte sjekke verdiene hos fastlege innen et par uker. Spørsmålet er om jeg trenger legetime for å sjekke dette? Eller om jeg bare kan ringe legekontoret og si at jeg trenger å ta en blodprøve? Anonymkode: 57ded...092
Gjest GoldenLioness Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Du må jo ha en time for å få tatt blodprøver....?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Ville ringt og fortalt akkurat det du sier nå så vet de hva du skal. Anonymkode: 5354a...a17
Tibbie Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 De gangene jeg er hos legen, er det som regel kun for å sjekke verdiene mine pga. mitt kosthold. Du må bestille vanlig time der du forteller legen hva du vil sjekke og hvorfor, så tar du blodprøve
RockyRose Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 På vårt legekontor treng ein ikkje legetime for blodprøver, då er det kø-system
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fått vite av en lege ved sykehuset at jeg har lave verdier av diverse og må ta tilskudd av det i noen uker. Han sa at jeg måtte sjekke verdiene hos fastlege innen et par uker. Spørsmålet er om jeg trenger legetime for å sjekke dette? Eller om jeg bare kan ringe legekontoret og si at jeg trenger å ta en blodprøve? Anonymkode: 57ded...092 Dette vurderer legernulikt. Hvordan din lege og ditt legekontor ordner dette kan bare de svare på. Anonymkode: b3fed...739
belle_ Skrevet 24. januar 2017 #8 Skrevet 24. januar 2017 Hos mitt legekontor må jeg bestille time for å ta blodprøver, evt. når jeg skal gjøre det igjen om noen dager/uker så legger legen inn på forhånd. Kan høres ut som du må bestille en time for å få tatt prøvene. Ring legekontoret, så får du svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå