AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Noen som har opplevd det? Altså at programmer hakker nå og da. Plutselig så fryser bildet og lyd i noen sekunder, og når den kommer tilbake igjen har programmet hoppet frem noen sekunder. Dette skjer bare med programmer i opptak. Har aldri skjedd når jeg bruker appen til direkte-tv. Søker jeg på nett så er det bare snakk om internettlinje og diverse. Det er ikke noe galt med nettlinja mi. Ingen andre apper opplever jeg det samme på. TV2 sumo, Viaplay, Netflix, Youtube, HBO osv. Casting via Chromecast går også knirkefritt, også "intern" casting via hjemmenettverk. Apple tv fungerer også utmerket. Kun på NRK appen altså. Modemet står rett ved siden av tv-en og jeg har aldri hatt noen form problemer med nettlinja. Bor også alene, så jeg har full kontroll på hvem og hva som er på nett. Har også satt opp ping-sjekk i et døgn uten et eneste pakketap. Noen som har opplevd det samme? Nå bruker jeg NRK appen på apple-tv, men vil helst bruke den på samsung-tven, først og fremst fordi da slipper jeg å skifte fjernkotroll, men også fordi det irriterer meg at noe ikke fungerer. Jeg liker ikke provisoriske løsninger som permanente løsninger på et problem. Anonymkode: abe9c...ddc
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 Har det samme problemet. Aner ikke hva det kommer av, men har helt sluttet å bruke nrkappen. Anonymkode: b1ca0...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå