Gå til innhold

Kjapp sex

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo at di fleste mener hun ikke burde gjort det og ivertfall ikke latt meg holde på alene.. Nå er vel kansje jeg litt trangsynt og ikke ønsker å tro hun gjorde dette for å være "slem.. Kan det tenkes at hun snudde seg bort fordi jeg tidligere har sakt jeg ikke ville greid å onanere mens hun så på? Hadde nok aldri fått meg til å gjøre da heller om hun skulle ligge å sepå meg, selv om jeg var veldig kåt når hun trekte seg bort.. Fikk nå inntrykk av at hun likte det, da hun snudde seg mot meg og smilte veldig rett etter at jeg kom.. Hun hentet noe å tørke med og trørket magen min ren uten at jeg trengte å si noe.. Hun vet jeg ofte onanerer når hun ikke er tilstede og har spurt om jeg bruket å holde på til jeg kommer, hvor jeg gjor det og hvor jeg liker å sprute når jeg onanerer.. 

Ts

Anonymkode: ff21c...969

Kanskje hun tente på at du gjorde det med henne tilstede😊 helt uten at hun engasjerte seg. Hver sin lyst😊 kan du ikke bare spørre henne? Og hvorfor er dette så big deal? Var det ikke et engangstilfelle?

Anonymkode: e1d92...5f1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, personangrep, avsporinger og svar til dette.

Frk.K, mod.

Skrevet

Dumpegrunn.- Bare å bli kvitte kvinnemennesket

Anonymkode: b68af...e59

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun tente på at du gjorde det med henne tilstede😊 helt uten at hun engasjerte seg. Hver sin lyst😊 kan du ikke bare spørre henne? Og hvorfor er dette så big deal? Var det ikke et engangstilfelle?

Har aldri skjedd tidligere nei men nesten så jeg håper det skjer flere gang i fremtiden:) 

Vi snakker sjelden om hva vi gjør når vi har sex da hun har sakt tidligere at hun ikke ønsker det.. 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri skjedd tidligere nei men nesten så jeg håper det skjer flere gang i fremtiden:) 

Vi snakker sjelden om hva vi gjør når vi har sex da hun har sakt tidligere at hun ikke ønsker det.. 

Ts

Jeg tenker nok at hun likte det også. Og da vil det nok skje igjen. Bare fint å teste ut noe nytt sammen 

Skrevet
På 25.1.2017 den 19.10, boblevann skrev:

Dette er dårlig.... Det hender samboeren min må runke, hvis det tar veldig lang tid og jeg blir veldig sår - men jeg ''hjelper'' alltid til og viser interesse for det. Denne damen virker litt lat. Virker merkelig at hun snur ryggen til og ber deg ordne det selv.

Men med å "hjelpe" til og vise interesse, mener du da at du hjelper han med runkingen til han kommer? Eller at du bare ser på og koser mens han ordner det selv? Mange gutter liker vel kanskje best å ta denne jobben selv 

Anonymkode: 06c7b...501

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men med å "hjelpe" til og vise interesse, mener du da at du hjelper han med runkingen til han kommer? Eller at du bare ser på og koser mens han ordner det selv? Mange gutter liker vel kanskje best å ta denne jobben selv 

Litt begge deler. Runker han ofte, men av og til er jeg så sliten etter sex at han gjør det selv. Da blir det kosing, stryking osv.

Skrevet

Jeg kunne ha tent på det (er kvinne). På samme måte som jeg kan tenne på at han "bruker" meg for tømme seg, mens jeg later som jeg er uengasjert og lite tent, mens det egentlig er motsatt. At han knuller meg når jeg f.eks ligger på siden og leser en bok. Min eks kunne finne på å brette til side dynen min for å kikke på meg mens jeg "sov" samtidig som han runket seg selv. Ble kjempetent av det. Jeg synes det er ok at man "fikser seg selv" om man har sin partner i tankene eller ved siden av seg som "inspirasjon".

Anonymkode: c9e69...891

Skrevet

Dette er dårlig.... Det hender samboeren min må runke, hvis det tar veldig lang tid og jeg blir veldig sår - men jeg ''hjelper'' alltid til og viser interesse for det. Denne damen virker litt lat. Virker merkelig at hun snur ryggen til og ber deg ordne det selv.

Er han stor/lang siden du blir sår?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er han stor/lang siden du blir sår?

Ja, han er ganske stor og jeg er ganske trang. Men blir sår av røff sex uansett størrelse. 

Skrevet
12 minutter siden, boblevann skrev:

Ja, han er ganske stor og jeg er ganske trang. Men blir sår av røff sex uansett størrelse. 

Ok, skjønner. Sånn ca. hvor stor er det snakk om? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, skjønner. Sånn ca. hvor stor er det snakk om? 

Herregud. Hva har det å si?

Skrevet
17 minutter siden, boblevann skrev:

Herregud. Hva har det å si?

Var vel bare nysgjerrig, siden du skrev stor :P

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel bare nysgjerrig, siden du skrev stor :P

Stor nok for meg og vel så det :P 

Skrevet

Sikker på at dama ikke er en mann? For hun høres ut som en.

Anonymkode: 8485b...40c

• 3 uker senere...
Skrevet
På 24.1.2017 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Ts her.. Somsakt så er jeg ikke provosert eller sint på henne pga dette.. For meg er det helt greit at hun ikke ville ha mer sex og somsakt så ble jeg faktisk tent av å onanere rett ved siden sv henne.. Jeg fikk orgasme som hun ville og hun hjalp meg å tørke opp og smilte og var fornøyd etterpå.. Ville bare vite om det er normalt at partner ber den andre part ordne seg selv etter at dem selv har kommet? Og evt om folk gjør det i samme rom som partnwr eller går i ett annet rom

Bra at du ble tent av det da, og fikk en god opplevelse :)

Trodde kanskje en del menn ikke er helt bekveme med å runke mens partneren ser på? At dette er noe man helst vil gjøre alene. Men dette kommer kanskje an på hvor lenge man har vært sammen og hvor trygg man er på kjæresten.

Skrevet
På Wednesday, February 15, 2017 den 18.19, AnonymBruker skrev:

Bra at du ble tent av det da, og fikk en god opplevelse :)

Trodde kanskje en del menn ikke er helt bekveme med å runke mens partneren ser på? At dette er noe man helst vil gjøre alene. Men dette kommer kanskje an på hvor lenge man har vært sammen og hvor trygg man er på kjæresten.

Har aldri før runket sammen med partner eller kjæreste.. Hadde også sakt til henne tidligere at jeg kunne ikke se for meg å runke foran henne.. 

Men når jeg nå oppdaget nytelsen med å gjøre det, ønsket jeg å gjøre det oftere.. Tror hun skjønte jeg likte det for i ettertid har hun flere ganger gjort meg sikkerlig kåt og runket meg nesten til jeg kommer, før hun så sier at jeg må avslutte selv.. Sist lå hun å så på meg og tok på seg selv når jeg kom.. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...