AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #1 Skrevet 24. januar 2017 Har et stort problem! Dama har mer eller mindre sagt at hun ikke blir kåt av meg, og at hun bare er med meg fordi jeg har alt på stell og er en hyggelig partner. Hvordan skal jeg gå frem for å forandre dette? Anonymkode: cc418...312
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #2 Skrevet 24. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et stort problem! Dama har mer eller mindre sagt at hun ikke blir kåt av meg, og at hun bare er med meg fordi jeg har alt på stell og er en hyggelig partner. Hvordan skal jeg gå frem for å forandre dette? Anonymkode: cc418...312 Gjør det slutt. Finn ei som blir kåt. Anonymkode: a5ef9...c91 14
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et stort problem! Dama har mer eller mindre sagt at hun ikke blir kåt av meg, og at hun bare er med meg fordi jeg har alt på stell og er en hyggelig partner. Hvordan skal jeg gå frem for å forandre dette? Anonymkode: cc418...312 Dumpe dama. Finne ny dame. Anonymkode: ab711...1c3 5
Gjest Else-Britt Skrevet 24. januar 2017 #4 Skrevet 24. januar 2017 Pusse på dama. Gnikke og gnu på henne til hun bli blank og fin.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #5 Skrevet 24. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et stort problem! Dama har mer eller mindre sagt at hun ikke blir kåt av meg, og at hun bare er med meg fordi jeg har alt på stell og er en hyggelig partner. Hvordan skal jeg gå frem for å forandre dette? Anonymkode: cc418...312 Dump henne. Er jo ingen framtid med slikt... Anonymkode: 3c7b3...3a8 4
brownbrown Skrevet 24. januar 2017 #6 Skrevet 24. januar 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et stort problem! Dama har mer eller mindre sagt at hun ikke blir kåt av meg, og at hun bare er med meg fordi jeg har alt på stell og er en hyggelig partner. Hvordan skal jeg gå frem for å forandre dette? Anonymkode: cc418...312 hun bruker deg ...dump henne . du er kun tidsfordriv og en hun kan bruke for penger og tjenester...finn en ny dame 5
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dama har mer eller mindre sagt at hun ikke blir kåt av meg, og at hun bare er med meg fordi jeg har alt på stell og er en hyggelig partner. Ikke godta dette! Hun ser på deg som svak og hun kommer ikke til å bli kåt av deg når du er på denne måten. Anonymkode: acc8c...196 2
Gjest Else-Britt Skrevet 24. januar 2017 #8 Skrevet 24. januar 2017 Hvorfor blir hun ikke kåt av deg?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #9 Skrevet 24. januar 2017 Spør henne hva hun trenger for å bli kåt? Anonymkode: fe36a...7bf 1
Blålys Skrevet 24. januar 2017 #10 Skrevet 24. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør henne hva hun trenger for å bli kåt? Anonymkode: fe36a...7bf Å stille er slikt spørsmål er å gjøre seg ennå bløtete og svakere i hennes øyne. Rett heller ryggen, mann deg opp og still krav til henne. Uansett vurder om hun er verdt å kjempe for, det finnes hyggelige damer som ikke har blitt båret på gullstol gjennom livet også! 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #11 Skrevet 24. januar 2017 Damer liker dominante menn. Lær deg å behandle de dårlig, men ikke hele tiden. Du må få henne til å kjenne på mange følelser etter hverandre. Det gjør de fleste damene avhengige. Litt sorg, litt glede, litt sinne osv Anonymkode: 5406b...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #12 Skrevet 24. januar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Damer liker dominante menn. Lær deg å behandle de dårlig, men ikke hele tiden. Du må få henne til å kjenne på mange følelser etter hverandre. Det gjør de fleste damene avhengige. Litt sorg, litt glede, litt sinne osv Anonymkode: 5406b...4a5 Synes det er merkelig de som sammenligner dominans med det å behandle noen dårlig. Det er ikke dét det går i. Til TS: Hør hva det er hun vanligvis tenner på, og finn ut med deg selv om dette er noe du vil være komfortabel med å prøve ut. Anonymkode: e0852...8e7 7
Resignert Skrevet 24. januar 2017 #13 Skrevet 24. januar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et stort problem! Dama har mer eller mindre sagt at hun ikke blir kåt av meg, og at hun bare er med meg fordi jeg har alt på stell og er en hyggelig partner. Hvordan skal jeg gå frem for å forandre dette? Anonymkode: cc418...312 Ja, du har et stort problem. Som det neppe er noen annen, enkel løsning på, enn å avslutte forholdet. Hvis du ikke ønsker å være den som "gjør det slutt", kan du jo strupe kraftig inn på de fordelene hun har i forholdet, hva de nå måtte være. Gi litt faen i henne, rett og slett. Og heller prioritere deg selv og dine interesser, øl med gutta, sport, friluftsliv og hobbyer, etc. Synes hun virker som en kald bitch og en snylter uansett.....
Maverick* Skrevet 24. januar 2017 #14 Skrevet 24. januar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et stort problem! Dama har mer eller mindre sagt at hun ikke blir kåt av meg, og at hun bare er med meg fordi jeg har alt på stell og er en hyggelig partner. Hvordan skal jeg gå frem for å forandre dette? Anonymkode: cc418...312 Tren styrke og ta bedre vare på utseendet ditt så kanskje hun blir mer tiltrukket av deg. Kvinner er veldig visuelle av seg og vi liker en flott mann 2
herremann Skrevet 24. januar 2017 #15 Skrevet 24. januar 2017 Har dama sine egne ting på stand eller lever hun på dine penger?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #16 Skrevet 24. januar 2017 Bare det at hun sier dette rett ut vitner om enten 1) hun vil uansett avslutte forholdet og tør ikke gjøre det selv, eller 2) fullstendig mangel på antenner, kombinert med manglende respekt for deg. Det spiller vel egentlig ingen rolle om det er 1 eller 2, jeg ville slått opp uansett. Anonymkode: 36dd4...f63
theofficelady Skrevet 24. januar 2017 #17 Skrevet 24. januar 2017 Oy, her var det mange barnslige svar folkens.. Skjerpings! Damer kan faktisk slite med dette, noen pga dårlig selvtillit, andre pga at de ikke kjenner seg selv nok, er trygg nok eller generelt sett bare sliter med det. Har selv jobbet hardt med meg selv på dette området. Om dette er det rette for dere, så prøv evt en sexolog sammen Anbefales virkelig!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #18 Skrevet 24. januar 2017 Dump, dump, dump. Var sammen med ei dame som ikke var kåt på meg. Hun forklarte mangelen på lyst med lav libido. Det var bare sånn hun var, sa hun. Merkelig nok hindret det henne ikke i å være utro. Anonymkode: 59317...f54 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #19 Skrevet 24. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dump, dump, dump. Var sammen med ei dame som ikke var kåt på meg. Hun forklarte mangelen på lyst med lav libido. Det var bare sånn hun var, sa hun. Merkelig nok hindret det henne ikke i å være utro. Anonymkode: 59317...f54 Fordi eksen din var utro, så er alle kvinner med generelt lav libido utro? Ok. Anonymkode: ecb25...0aa 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #20 Skrevet 24. januar 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi eksen din var utro, så er alle kvinner med generelt lav libido utro? Ok. Anonymkode: ecb25...0aa Det har jeg vel ikke sagt, akkurat. De som faktisk har lav libido er vel mindre tilbøyelige til å være utro, vil jeg anta. Uansett tror jeg ikke at kvinnfolk flest er som eksen min, da hadde jeg vært veldig lykkelig som singel Poenget er vel snarere at det er en påkjenning for en mann å være sammen med en kvinne som ikke har lyst på ham, akkurat som det sikkert ikke er gøy for en kvinne å være sammen med en mann som er uinteressert i henne seksuelt. Jeg synes ikke noen bør gå gjennom livet med en romantisk partner som ikke tenner på dem, det tror jeg ikke er bra for verken selvfølelsen eller forholdet til partneren over tid. Unntaket er naturligvis hvis det dreier seg om en gjensidig bortvelgelse av den seksuelle dimensjonen. Det gjelder jo ikke for TS, så mitt råd til ham er "dump henne". Anonymkode: 59317...f54 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå