AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Dere godt voksne, som bruker hasj daglig eller ukentlig, mestrer dere jobb og sosiale relasjoner? Vet partner om utstrakt bruk - og på hvilken måte påvirker det f.eks humør? Hukommelse osv Anonymkode: d7ccf...886
Gjest Else-Britt Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Jeg tror veldig mye av dette vil komme an på om det er "daglig" eller "ukentlig". Det er et rusmiddel, du blir høy av det. Det er ikke sunt på noe vis. Så "måtehold" er jo stikkordet her, på samme måte som med alle andre laster; alkohol, cannabis, gambling, ekstremsport, eller hva enn mennesker måtte finne på for å stimulere dopamin-reseptorene sine. Hvis du røyker daglig, så er sjansen stor for at du har et problem. Det er i hvert fall ikke spesielt bra for deg. Du blir "treigere" av å røyke, alle som røyker kjenner cannabis-bakrusen. Så det kan jo være lurt å i det minste stort sett ikke røyke.
SunnivaOslo Skrevet 24. januar 2017 #3 Skrevet 24. januar 2017 Røyker ikke daglig eller ukentlig. Kan gå veldig lang tid når jeg har røket men hvis jeg har noe så pleier jeg å røyke det opp. Nå kjøper ikke jeg store kvanta at det gjør noe,5g er borte på ganske kort tid. Har fast jobb 80%.Hadde 100% men ville gå ned selv og forandret arbeidsoppgaver. Jobber administrativt og trives med det. Studerer på nett. Har tatt Bachelor og diverse kurs før og har 2 fagbrev. Har ikke partner,men har gode sosiale relasjoner. Røyker ikke med dem. Røyke gjør jeg feks på fredagskvelden til en god middag når jeg er hjemme. Humøret mitt er ok som de fleste andre☺ Jeg mener det er usunt å røyke for mye,på lik linje som det er usunt å drikke for mye. Tror det finnes de som ikke takler det og blir depressive,isolerer seg eller blir lettere paranoide.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå