Gå til innhold

Kjole fra Amanda Wyatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har funnet min drømmekjole som er av A. Wyatt / Charlotte Balbier. Er det noen som vet om noen brudesalonger på østlandet som fører dette merket? Det er visst ikke så mange som fører dette merket har jeg fått erfare... Kanskje jeg må til England for å få tak i den? Erfaringer? Huldra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har allerede vært i kontakt med de i Stavanger, men de har dessverre ikke den modellen jeg er ute etter... Det er forresten "CLAUDIA" jeg er ute etter.. Er den ikke nydelig?!? :-)

Skrevet

Jo, selv om jeg ikke er så glad i stroppeløse, så var denne nydelig :-)

De kan ikke bestille den til deg da?

Skrevet

Joda, de kan bestille den. Det er det flere som kan. Men jeg tør ikke bestille den uprøvd. Det er litt for risky... Hjertelig takk for hjelpen forresten :-) Kjempesnilt av deg å undersøke for meg!!!

Skrevet

Er det ingen som vet noe?? sukk :roll:

Er så forelsket i den kjolen skjønner dere... Synes dere den er fin eller?

Skrevet

Jeg greide ikke å finne kjolen på hjemmesiden jeg. Direkte link?

Skrevet

Nå fant jeg den! Veldig fin. Jeg prøvde også kjoler med et tynt stofflag over, synes det var stilig. I tillegg sa de i brudesalongen at de da gjerne ikke ble så krøllete.

Du skal ikke en tur til utlandet snart da?

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker kjolen din kjempe godt! Men det vet du vel... :wink:

Skrevet

Er du sikker på at brudesalongen som fører dette merket ikke er interessert i å ta inn kjolen UTEN at du er forpliktet til å kjøpe den?

Jeg mener jeg har hørt om noen andre her inne som har fått brudesalonger til å ta inn en kjole uten at det medfører forpliktelser om kjøp......

Kanskje vert å undersøke? :)

Skrevet

Takk for tipset! Har allerede undersøkt om de kommer til å ta den inn igjen siden dette er en kjole som skal være med videre i kolleksjonen for 2005.

De har dessverre ikke bestemt seg enda om de vil ta den inn igjen (de hadde hatt den inne tidligere), så jeg skal ringe og purre litt på dem :sur:

Hvis ikke, er det bare å pakke kofferten og ta turen til England!

Er man forelsket gjør man alt vet dere :wink:

Skrevet

DE TAR DEN INN :klappe:

ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD :grinele:

Huldra :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...