AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Del Skrevet 23. januar 2017 Hvor ligger t banen i forhold til bussterminalen ved oslo bussterminal? Noen som aner? Anonymkode: 98a93...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Del Skrevet 23. januar 2017 Den ligger noen stopp unna. Anonymkode: 78d51...643 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 23. januar 2017 #3 Del Skrevet 23. januar 2017 Hvis du er på Majorstuen kan du ta t-banen til Jernbanetorget og gå til Bussterminalen. Det er skiltet og kort å gå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Del Skrevet 23. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den ligger noen stopp unna. Anonymkode: 78d51...643 Er det langt å gå til t banen fra oslo terminal? Anonymkode: 98a93...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Del Skrevet 23. januar 2017 Akkurat nå, Serafina. skrev: Hvis du er på Majorstuen kan du ta t-banen til Jernbanetorget og gå til Bussterminalen. Det er skiltet og kort å gå. Jeg skal ta t banen til majorstuen, fra oslo bussterminal. Ligger det langt unna da? Anonymkode: 98a93...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 23. januar 2017 #6 Del Skrevet 23. januar 2017 Ta t-banen fra Majorstua til Jernbanetorget. Så går du til bussterminalen derfra. Tar 5-10 min avhengig av hvor mye folk som går med sirup i ræva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 23. januar 2017 #7 Del Skrevet 23. januar 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ta t banen til majorstuen, fra oslo bussterminal. Ligger det langt unna da? Anonymkode: 98a93...dc7 Åh, gå 5-10 minutter til Jernbanetorget t-banestasjon. Ta ALLE baner vestgående. Det er to stopp før MajorstuA. Endret 23. januar 2017 av canacas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 23. januar 2017 #8 Del Skrevet 23. januar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ta t banen til majorstuen, fra oslo bussterminal. Ligger det langt unna da? Anonymkode: 98a93...dc7 Da går du til Jernbanetorget t-bane og tar en bane vestover. Noen stopper på Stortinget, de kan du ikke ta, ellers kan du ta alle baner. Det er tre stopp med banen til Majorstua. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #9 Del Skrevet 23. januar 2017 13 minutter siden, canacas skrev: Åh, gå 5-10 minutter til Jernbanetorget t-banestasjon. Ta ALLE baner vestgående. Det er to stopp før MajorstuA. Alle baner vestgående? Er detange t baner som går der? Hvor ofte går t banen? Må ta den mellom 11-12 på morgen etter jeg har gått av bussen på oslo bussterminal Anonymkode: 98a93...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #10 Del Skrevet 23. januar 2017 Er det mange t baner som går der skulle det stå. Om det er forskjell på de Anonymkode: 98a93...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #11 Del Skrevet 23. januar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle baner vestgående? Er detange t baner som går der? Hvor ofte går t banen? Må ta den mellom 11-12 på morgen etter jeg har gått av bussen på oslo bussterminal Anonymkode: 98a93...dc7 Alle vestgående baner fra jbt går via Majorstuen. De går hele tiden.. Anonymkode: 2a431...81d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #12 Del Skrevet 23. januar 2017 Er det bare meg eller er den røde plasseringen feil? jernebanetorget eller sentralstasjonen? Anonymkode: 98a93...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 23. januar 2017 #13 Del Skrevet 23. januar 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle baner vestgående? Er detange t baner som går der? Hvor ofte går t banen? Må ta den mellom 11-12 på morgen etter jeg har gått av bussen på oslo bussterminal Anonymkode: 98a93...dc7 Ikke alle er vestgående. Du må følge med på markering i taket, det står det "Vestgående" og "Østgående" baner. Er ganske lett å finne fram😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #14 Del Skrevet 23. januar 2017 Vanskelig å se på et kart hvordan du skal gå fra Bussterminalen til Jernbanetorget T-banestasjon, men det er godt skiltet hele veien. 1. Stå av bussen 2. Følg skiltene til T-banen (ofte markert med en T med en ring rundt). 3. Kjøp billett. Last gjerne ned Ruter billettappen på forhånd. Ellers kjøper du i automaten ved T-banen. Husk å validere billetten før du tar rulletrappen ned. 4. Velg retning vest. Det er skiltet. 5. Når du er på rett perrong tar du en hvilken som helst T-bane unntatt "Stortinget". Skulle du være så uheldig å likevel ta den til Stortinget står du av på Stortinget, går 5 meter til den andre perrongen i retning vest og tar en annen T-bane videre. Banene kjører hele tiden så skulle du få mer en 4 minutters ventetid er jeg overrasket. 6. Stå av på Majorstua T-banestasjon. 7. God tur Anonymkode: e3054...65d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #15 Del Skrevet 23. januar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å se på et kart hvordan du skal gå fra Bussterminalen til Jernbanetorget T-banestasjon, men det er godt skiltet hele veien. 1. Stå av bussen 2. Følg skiltene til T-banen (ofte markert med en T med en ring rundt). 3. Kjøp billett. Last gjerne ned Ruter billettappen på forhånd. Ellers kjøper du i automaten ved T-banen. Husk å validere billetten før du tar rulletrappen ned. 4. Velg retning vest. Det er skiltet. 5. Når du er på rett perrong tar du en hvilken som helst T-bane unntatt "Stortinget". Skulle du være så uheldig å likevel ta den til Stortinget står du av på Stortinget, går 5 meter til den andre perrongen i retning vest og tar en annen T-bane videre. Banene kjører hele tiden så skulle du få mer en 4 minutters ventetid er jeg overrasket. 6. Stå av på Majorstua T-banestasjon. 7. God tur Anonymkode: e3054...65d JEg tenkte på hvem av stasjonene jeg skulle til, jernbanetorget eller stasjonen, men skal nok ikke gå til stasjonen? Takk for hjelp er ikke vandt med storbyer Anonymkode: 98a93...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 23. januar 2017 #16 Del Skrevet 23. januar 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: JEg tenkte på hvem av stasjonene jeg skulle til, jernbanetorget eller stasjonen, men skal nok ikke gå til stasjonen? Takk for hjelp er ikke vandt med storbyer Anonymkode: 98a93...dc7 Jo du går fra bussterminalen til Jernbanetorget T-banestasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #17 Del Skrevet 23. januar 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: JEg tenkte på hvem av stasjonene jeg skulle til, jernbanetorget eller stasjonen, men skal nok ikke gå til stasjonen? Takk for hjelp er ikke vandt med storbyer Anonymkode: 98a93...dc7 Lett å bli forvirret der Oslo Sentalstasjon er for NSB-tog (dem kan du ikke bruke til Majorstua). Jernbanetorget T-banestasjon er den du skal følge skiltene til. Oslo S og Jernbanetorget T-banestasjon ligger nesten oppe på hverandre og begge inn til torget som heter Jernbanetorget. Så ja lett å bli forvirret Anonymkode: e3054...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #18 Del Skrevet 23. januar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lett å bli forvirret der Oslo Sentalstasjon er for NSB-tog (dem kan du ikke bruke til Majorstua). Jernbanetorget T-banestasjon er den du skal følge skiltene til. Oslo S og Jernbanetorget T-banestasjon ligger nesten oppe på hverandre og begge inn til torget som heter Jernbanetorget. Så ja lett å bli forvirret Anonymkode: e3054...65d Ok, takk for at du sa ifra. Ellers hadde jeg helt sikkert gått dit retr etterpå 😂😅☺ Anonymkode: 98a93...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #19 Del Skrevet 23. januar 2017 4 timer siden, canacas skrev: Åh, gå 5-10 minutter til Jernbanetorget t-banestasjon. Ta ALLE baner vestgående. Det er to stopp før MajorstuA. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Lett å bli forvirret der Oslo Sentalstasjon er for NSB-tog (dem kan du ikke bruke til Majorstua). Jernbanetorget T-banestasjon er den du skal følge skiltene til. Oslo S og Jernbanetorget T-banestasjon ligger nesten oppe på hverandre og begge inn til torget som heter Jernbanetorget. Så ja lett å bli forvirret Anonymkode: e3054...65d 3 timer siden, tdm900 skrev: Jo du går fra bussterminalen til Jernbanetorget T-banestasjon. Jeg skal ta samme tog, om noen dager. Jeg skal av ved Oslo bussterminalen, ikke langt unna t-banen. Må jeg gå inn bygningen som er ved bussterminalen for å gå videre til t banen? eller skal jeg bare gå langs veien? Vært i oslo en gang så ikke enkelt å vite. Syntes jeg kan huske jeg har gått i denne bygningen før for mange år siden, før jeg skulle på t-banen. men er så lenge siden at jeg faktisk ikke husker lenger.. noen som vet? Anonymkode: 83c4b...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #20 Del Skrevet 23. januar 2017 Det står at det tar 6 min å gå, er jeg trygg på å følge dette kartet? Tenkte på med tanke på at det er jo en rundkjøring og ser jo ut som man må gå der bilene kjører? Eller er det egen gåvei der? Anonymkode: 83c4b...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå