Gå til innhold

Bryna mine faller av...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt store, tykke og svarte bryn. Det siste året har bryna blitt betydelig tynnere - Ikke i den forstand at de er smalere, men at brynhåra er blitt færre... tuppen på bryna og enden på bryna er verst rammet. På tuppen av bryna har jeg steder hvor det er helt hult, mens på enden av bryna ser det ut som om jeg har overnappa, greia er bare at jeg ikke har overnappa, og bryna nekter å gro ut igjen. Før pleide jeg aldri fylle inn bryna, men nå må jeg det. Før var bryna mine det jeg var stolt over, pg jeg fikk ofte kommentarer om hvor fine de var, men siden jeg har hatt det problemet sier ingen noe om bryna lenger... Altså så ille er det liksom.

Var hos legen en gang hvor jeg fortalte om en rekke problemer jeg hadde, bla. at jeg mista mye hår på hodet. Legen sa det ikke var farlig, men at hvis brynhåra mine hadde falt av kunne noe vært galt. Jeg mumlet at brynhåra mine falt av allerede på den tida, men fikk da bare et rart blikk tilbake. Det var ikke så ille da som nå.

Ser helt forferdelig ut! Noen som vet hva det kan værr? Persoblig mistenker jeg lavt stoffskifte. Tør ikke dra til lege for jeg føler meg litt teit... 

Anonymkode: f888e...b68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når håret faller av, da drar en til lege. Føler du deg dum: mann (eller kvinn) deg opp. Dette er snakk om helsen din - bedre et "dumt" besøk for mye enn å finne ut at du var syk og det kunne medisineres, eller at du bare mangla magnesium  eller noe. (Jeg tenker både d, b og k vitamin her altså..) Be om prøver av vitamin- og mineralnivå. Sjekk også de enkle sakene: blodtrykk og diabetes og sånn. Gå inn, list opp problemene og sett krav.  Om legen ikke kan svare er ikke du den dumme, altså.

Anonymkode: 32b04...a90

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når håret faller av, da drar en til lege. Føler du deg dum: mann (eller kvinn) deg opp. Dette er snakk om helsen din - bedre et "dumt" besøk for mye enn å finne ut at du var syk og det kunne medisineres, eller at du bare mangla magnesium  eller noe. (Jeg tenker både d, b og k vitamin her altså..) Be om prøver av vitamin- og mineralnivå. Sjekk også de enkle sakene: blodtrykk og diabetes og sånn. Gå inn, list opp problemene og sett krav.  Om legen ikke kan svare er ikke du den dumme, altså.

Anonymkode: 32b04...a90

I sommer hadde jeg lite jern derav lav blodprosent. Tok jernsprøyter og etter det har jeg hatt veldig lavt blodtrykk, men har ikke problemer med jern og blod nå lenger... Har svært lave D-vitaminverdier.... Vurderer virkelig å bytte lege. Han får meg til å føle meg dum hver gang jeg er hos han

Anonymkode: f888e...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...