Gå til innhold

Lavt stoffskifte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som har fått diagnostisert lavt stoffskifte, hvordan tok dere dette opp med lege?

Jeg har flere relativt symptomer som kunne tyde på lavt stoffskifte, men er ikke sikker på om disse er noe jeg bare burde bite i meg eller om det er "nok" å gå til lege med.

Anonymkode: 0e3f5...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avgjør vel legen med ei blodprøve

Skrevet

Jeg gikk til legen fordi jeg sovnet overalt. Familien min trodde jeg hadde narkolepsi, men det var veldig lavt stoffskifte... Blodprøve gir deg svaret. 

Anonymkode: 6b772...8eb

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har fått diagnostisert lavt stoffskifte, hvordan tok dere dette opp med lege?

Jeg har flere relativt symptomer som kunne tyde på lavt stoffskifte, men er ikke sikker på om disse er noe jeg bare burde bite i meg eller om det er "nok" å gå til lege med.

Symptomer på lavt stoffskifte kan være symptomer på svært mye annet. Er det lenge siden du tok blodprøver og hadde en sjekk hos legen? I så tilfelle kan du jo dra og ta en kontroll og fortelle om symptomene dine. 

Min erfaring med lavt stoffskifte er at det er betydelig forskjell på å lese og å lære om symptomene og det å få lavt stoffskifte og dermed kjenne de ekte symptomene på kroppen. 

Anonymkode: 83c18...cf0

Skrevet

Hadde ikke spurt om det ikke var forhold som både var plagsomme og vedvarte over tid. Har bestilt time hos lege for å få sjekket det ut. 

Skrevet

Hvis det er plagsomme symptomer, så er det jo greit å finne ut hva som er galt uansett. Det kan være lavt stoffskifte, og det kan være andre ting.

Anonymkode: 9898e...2cd

Skrevet

Jeg har også svært mange symptomer på lavt stoffskifte. Har vært hos legen og tatt 3 blodprøver, og de sier bare jeg har d-vitaminmangel... En venninne fikk høre hun hadde D-vitaminmangel i 2 år før de fant ut at hun hadde stoffskifte. Derfor skal jeg dra til legen i slutten av februar og be om å ta blodprøve igjen hvor de sjekker for meg. Er bare å spørre om å få sjekket det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...