Red eye Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Jeg elsker sex,og er med på alt kinky,uansett-kler meg i lakk,og digger å friste mannen til vannvidd.Og i natt hadde vi heftig sex,som involverte at jeg tok finger min inn i rumpa på mannen,noe han spurte om mens jeg sugne, multitasking No broblemos,jeg trykket så hardt på prostata at han fikk en mange minutters orgasmer, uten å komme...så når vi nærmet oss slutten av akten så satt han oppå meg og jeg sugne, og tilslutt bare runket jeg han med babyolje,og da kom plutselig den største fontene med Sperm og traff meg grundig i begge øynene...Fy....farao...det verket lenge i hele øyeeplene,og jeg var blodrød,trodde aldri det skulle ta slutten,men det gjorde det heldigvis, elsker Sperm overalt unntatt øynene 😎ta på briller neste gang kanskje 😎ligger enda i senga og har lyst på mer,får finne briller og mannen😉 1
Gjest Cyrus Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 2 minutter siden, Red eye skrev: Jeg elsker sex,og er med på alt kinky,uansett-kler meg i lakk,og digger å friste mannen til vannvidd.Og i natt hadde vi heftig sex,som involverte at jeg tok finger min inn i rumpa på mannen,noe han spurte om mens jeg sugne, multitasking No broblemos,jeg trykket så hardt på prostata at han fikk en mange minutters orgasmer, uten å komme...så når vi nærmet oss slutten av akten så satt han oppå meg og jeg sugne, og tilslutt bare runket jeg han med babyolje,og da kom plutselig den største fontene med Sperm og traff meg grundig i begge øynene...Fy....farao...det verket lenge i hele øyeeplene,og jeg var blodrød,trodde aldri det skulle ta slutten,men det gjorde det heldigvis, elsker Sperm overalt unntatt øynene 😎ta på briller neste gang kanskje 😎ligger enda i senga og har lyst på mer,får finne briller og mannen😉 Velkommen i klubben.
Sphere Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Det svir noe jævlig, så briller er tingen...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2017 #6 Skrevet 30. januar 2017 Du kan faktisk få øyekatarr. Anonymkode: f0fe0...c3b
PassionatePatti Skrevet 30. januar 2017 #8 Skrevet 30. januar 2017 Jo takk, kjenner til den, har selv fått det i øyet et par ganger da jeg var yngre. Når jeg suger ham til utløsning i disse dager, sørger jeg for å la ham komme i munnen, just in case.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå