AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #1 Skrevet 23. januar 2017 Er ganske sikker på at jeg har nyrebekkenbetennelse, men på legekontoret tok de bare urinprøve, og ga med femdagers kur mot urinveisinfeksjon. Selexid 400 mg. Noen som vet om det om det også kan kurere nyrebekkenbetennelse? Har så vondt i siden, så vil helst at dette skal gå over så fort som mulig. Anonymkode: bbe54...14a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #2 Skrevet 23. januar 2017 Gå inn på felleskatalogen og les hva Selexid brukes mot, dersom du er i tvil. Du må nesten og vurdere din egen urinprøve for å vite hvilken vurdering legekontoret og legen har gjort. Hadde du hatt nyrebekkenbetennelse, så hadde du neppe klart å komme deg til og fra legekontoret, apoteket og nå sitte på kg. Det har vært flere tråder med angst for nyrebekkenbetennelse siste dagene uten symptombeskrivelse i nærheten av nyrebekkenbetennelse. Stoler du ikke på legen så får du dra til en annen lege og få en ny vurdering. Anonymkode: 27561...dea 2
boblevann Skrevet 23. januar 2017 #3 Skrevet 23. januar 2017 Selexid brukes for nyrebekkenbetennelse, ja. Skikkelig nyrebekkenbetennelse krever ofte innleggelse på sykehus, og er forbundet med sinnsyke smerter og meget nedsatt allmenntilstand. Ta antibiotikakuren du har fått på bakgrunn av en medisinsk vurdering gjort av lege. Hvis du blir soleklart verre, eller ikke er bedre etter kuren er avsluttet, så kan du begynne å krangle med legen. 1
365vinter Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Jeg fikk det da jeg hadde begynnende nyrebekkenbetennelse. Ble veldig fort bedre av det, men fikk dessverre en ny urinveisinfeksjon en uke etter jeg var ferdig med kuren. Så vær litt obs etterpå! 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #5 Skrevet 25. januar 2017 Uff, nå er jeg på 3.dagen med antibiotika men merker ingen bedring, snarere tvert imot. Kommer fortsatt til å fullføre kuren før jeg kontakter legen tilfelle jeg blir bedre de to neste dagene. Begynner å kjenne det på begge sidene av ryggen, til å begynne med var det bare den ene siden. Har ikke vært ordentlig syk på 8-9 år, så er vel kanskje ekstra pinglete på det nå. TS Anonymkode: bbe54...14a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2017 #6 Skrevet 25. januar 2017 Nå må ts slutte med å klage i ttåder her inne og hrller kontakte lege. Dette blir for dumt. Anonymkode: 27561...dea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå