Gå til innhold

Er dette virkelig normalt ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han sa at han håpet at hun respekterte det han ga beskjed om. At de skal oppføre seg skikkelig og ikke rote opp i våre ting.

ts

Anonymkode: 37d24...00b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa at han ville ikke si noe til meg pga han vet at jeg hadde sagt nei. At det går an å være så respektløs. Og det er ikke uten grunn at jeg ikke vil ha den gjengen alene hjemme hos oss. 

Ts

Hans datter er gammel nok til å vite bedre, så dette handler nok mest om at hun ikke har respekt for dere og synes det er ok å ta seg til rette i deres hjem. Dessuten, en ting er at du ville sagt nei (og åpenbart med god grunn!!), en annen ting er at han ved å gå bak ryggen din fratok deg også muligheten for å gjemme unna verdisaker og ting som har affeksjonsverdi. Ellers er jeg enig i hva flere andre her skriver, at hun må betale for den reparasjon av stolen som ble skadet, men den kampen må hennes far ta (selvom jeg dessverre tviler på at han kommer langt med den saken, tatt i betraktning hvor lite respekt hans datter viser dere).

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa at han håpet at hun respekterte det han ga beskjed om. At de skal oppføre seg skikkelig og ikke rote opp i våre ting.

ts

Og med fasit i hånd, har han fortsatt ingen forståelse for hvorfor du ikke ønsker å ha den gjengen på fest?

Jeg skal ikke presse fram noen konflikt mellom deg og samboer, TS, men han høres ut som en forbanna struts som ikke vil forholde seg til problemer og vanskelige situasjoner. 

Lag en liste over alle kosmetikkproduktene dine som er griset til, og be om å få det erstattet! 
Alt fra deg som ble ødelagt. Hans ansvar, for han sa ja og gikk bevisst bak din rygg. 
Han må legge inn litt seriøst arbeid her om han skal greie å bygge opp tilliten din! 

• Liker 2
Skrevet

En ting til, hva har din samboer sagt om dette annet enn at han "hadde håpet at hun oppførte seg pent"? Har han tatt dette opp med jenta?

Skrevet
2 minutter siden, Kattugla skrev:

Hans datter er gammel nok til å vite bedre, så dette handler nok mest om at hun ikke har respekt for dere og synes det er ok å ta seg til rette i deres hjem. Dessuten, en ting er at du ville sagt nei (og åpenbart med god grunn!!), en annen ting er at han ved å gå bak ryggen din fratok deg også muligheten for å gjemme unna verdisaker og ting som har affeksjonsverdi. Ellers er jeg enig i hva flere andre her skriver, at hun må betale for den reparasjon av stolen som ble skadet, men den kampen må hennes far ta (selvom jeg dessverre tviler på at han kommer langt med den saken, tatt i betraktning hvor lite respekt hans datter viser dere).

Enig her! 
Leiligheten er jo halvparten TS sin, så samboer tar seg veldig til rette når han låner ut en halvpart som ikke er hans, som han vet eier ikke ønsker å låne ut! Med alt mulig innhold! 

Jeg hadde vært ekstremt sår etter en slik behandling, og alt som het tillit hadde vært skutt i fillebiter! 

• Liker 1
Skrevet

Hva sa datteren om dette, da? Har hun et snev av skammevett, eller er hun en av dem som er vant til å få ture frem som hun vil uten at det får konsekvenser? 

Anonymkode: 7881c...ae1

Skrevet
1 minutt siden, Juniper skrev:

Enig her! 
Leiligheten er jo halvparten TS sin, så samboer tar seg veldig til rette når han låner ut en halvpart som ikke er hans, som han vet eier ikke ønsker å låne ut! Med alt mulig innhold! 

Jeg hadde vært ekstremt sår etter en slik behandling, og alt som het tillit hadde vært skutt i fillebiter! 

Ikke sant.. Og hvis man i hvertfall er forberedt kan man ta litt forhåndsregler, sette de tingene man absolutt ikke vil at skal bli ødelagt eller borte, inn på soverommet og LÅSE døren!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Kattugla skrev:

Ikke sant.. Og hvis man i hvertfall er forberedt kan man ta litt forhåndsregler, sette de tingene man absolutt ikke vil at skal bli ødelagt eller borte, inn på soverommet og LÅSE døren!

Grøsser forøvrig når jeg tenker på hva ungdommene brukte det soverommet til, med tanke på TS sine funn... 

Hyggelig, liksom. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...