Gå til innhold

300 eller 350 gr silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal operere inn brystimplantat, men har ennå ikke bestemt meg for størrelse. 300 eller 350? Jeg er 173 cm og 60 kg. Har så og si ingenting nå, nesten helt flat. Skal ha tåregormet over muskel. Noen her som har 300 eller 350 og kan fortelle om dere er fornøyd, skulle ønske de var mindre/større?

Anonymkode: 33486...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lytt til kirurgen.

Anonymkode: 4da05...52d

Skrevet

Han mente begge str ville bli bra.

Skrevet

Hør på kirurgen. Selv fikk jeg velge mellom om 400 eller 450, men ba kirurgen se under operasjon hva som ble best. Nå angrer jeg på at jeg tok silikon, men det er en annen historie...

Anonymkode: 32a1c...bba

Skrevet

Jeg har 350, og skulle heller ønske jeg hadde 300. Fordi det er problematisk å finne topper som passer, for i str. S  i klær, er det ikke plass til store pupper. Også blir det veldig oppmerksomhet på brystene. Men kommer jo helt an på hva du ønsker, og føler deg vel med. Har en venninne som tok 450, og som elsker oppmerksomheten hun får.

Anonymkode: 1c4af...ac3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hør på kirurgen. Selv fikk jeg velge mellom om 400 eller 450, men ba kirurgen se under operasjon hva som ble best. Nå angrer jeg på at jeg tok silikon, men det er en annen historie...

Anonymkode: 32a1c...bba

Hvorfor angrer du? 

Anonymkode: c23c3...a23

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 350, og skulle heller ønske jeg hadde 300. Fordi det er problematisk å finne topper som passer, for i str. S  i klær, er det ikke plass til store pupper. Også blir det veldig oppmerksomhet på brystene. Men kommer jo helt an på hva du ønsker, og føler deg vel med. Har en venninne som tok 450, og som elsker oppmerksomheten hun får.

Oppmerksomhet for uekte pupper?

Anonymkode: c23c3...a23

• Liker 1
Skrevet

Jeg er slank, 170 cm høy og veier 53. Jeg var helt flat jeg også, og opererte inn 275 silikon 😀

Anonymkode: 4c4b3...ec3

Skrevet

Vil anbefale deg å gå for det kirurgen mener blir penest på deg. Jeg tok silikon for noen år siden og kunne velge å gå for alt mellom 200-300 gram. Fikk prøve noen proteser og sto mellom 220-260 til slutt. Sa til kirurgen at han fikk operere inn det han mente ble penest og mest naturlig på meg. Endte opp med 240 gram og er veldig fornøyd fremdeles. Er 165 cm høy og veier rundt 55 kg. 

Anonymkode: 44e91...578

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var utgangspunktet ditt da? Hadde du allerede lutt bryster vil jo 350 fort bli mye. Jeg er tilnærmet flat.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er slank, 170 cm høy og veier 53. Jeg var helt flat jeg også, og opererte inn 275 silikon 😀

Anonymkode: 4c4b3...ec3

Er du fornøyd med det? Og ee det en god håndfull?

Skrevet

0 gram

Anonymkode: e2517...7e8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva var utgangspunktet ditt da? Hadde du allerede lutt bryster vil jo 350 fort bli mye. Jeg er tilnærmet flat.

Nå hadde jeg fine, normalt store bryst, før jeg fikk barn. Etterpå ble de tomme. Jeg brukte 65B før, men det var jo mest for huden, var lite pupp. Og jeg ble en 65DD/E.

Skrevet

Har 300 gram, de er ikke akkurat store. Ville gått for 350

Anonymkode: 6a2bc...f04

Skrevet

Hør på kirurgen, han vet hva som vil se mest naturlig ut. Og hvis han mente begge var bra,  går du for det største. Jeg opererte selv for 9mnd siden, og angrer på at jeg ikke tok litt mer. Jeg tok 375, men burde tatt 400 eller mer. Inngrepet er ganske dyrt, så jeg følte at jeg burde gått "all in" når jeg først skulle gjøre det.

Anonymkode: 58585...ed6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...