Gå til innhold

"Åpen" klitoris - operasjon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt av et kleint spørsmål.

Så, tidligere har klitorishetten vært lukket over selve klitoris. Med årene har den blitt mer og mer åpen, jeg har merket etter litt røff sex og onani at det har vært kanskje 1mm hvor det har vært litt ekstra rødt og har svidd fordi den rett og slett har revnet litt (oppover). Nå er den altså ganske åpen oppover, og klitoris er blitt eksponert. Dette liker jeg jo ikke! Direkte berøring på er rett og slett ubehagelig fordi det er så følsomt, så jeg vil ha selve hetten lukket igjen for å kunne ha et normalt sexliv igjen. Noen som har noen tips? Kan dette opereres, dvs liksom sy den sammen igjen? Høres jævlig vondt ut, men jeg kan nå ikke ha noe stimuli der fordi den er så eksponert.

Anonymkode: d15a2...3a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mulig, men neppe noe du får gjort i Norge. Mulig du får gjort det privat?

Anonymkode: 100f7...e57

Skrevet

Gå til gyn med problemstillingen din og få en vurdering. :) Må nok snitte opp ny sårflate, men hvorfor skal ikke det la seg gjøre? Håper du får hjelp! :) 

Anonymkode: 9dbf2...421

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå til gyn med problemstillingen din og få en vurdering. :) Må nok snitte opp ny sårflate, men hvorfor skal ikke det la seg gjøre? Håper du får hjelp! :) 

Anonymkode: 9dbf2...421

Jeg har vurdert det, men tør liksom ikke, men jeg vet jo at det må jo gjøres! Snitte opp ny sårflate kan nok gå greit (ughhhhh...) i hvert fall MYE bedre enn å sy! Problemet er jo at det gjør at sexlivet, både med andre og meg selv lider veldig under dette, kan jo ikke onanere lenger heller. Tror jeg må ta en time til en privat gynekolog, alt for kleint til å ta med fastlegen! Tusen takk for svar, skal definitivt nevne din løsning om å bare lage en ny sårflate, for det høres jo ganske overkommelig ut :)

Skrevet

NB! Vil legge til at dette SELVFØLGELIG ikke er et kosmetisk/estetisk ønske: jeg vil bare ha klitoris tilbake slik den var (med lukket hette) for å faktisk kunne ha et sexliv igjen. Derfor tenker jeg at dette burde kunne gjøres noe med her i Norge? Vi snakker ikke skjønnhetskirurgi liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...