Gå til innhold

Største pikken du har sett


WubWub

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Største er vel en tykk pikk på 26 cm , var jævlig stor- med litt Lyst og god tid fikk den lov til å gli helt inn i rumpa mi og kjøre på 1 times tid:) det varden største jeg har knullet:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/8/2019 at 3:49 AM, AnonymBruker said:

En tidligere elsker av dama. Hun sa han var så stor at jeg bare måtte få se på at han pulte henne. Den tilfredsstillelsen hun fikk var ubeskrivelig. Målte ikke akkurat men den virket nesten dobbelt så stor som min, både i lengde og tykkelse. Tipper godt over 20cm.

Anonymkode: 94029...b29

Høres ut som noe for samboeren min. Hun er alvorlig tungpult, og definitivt ikke av de trangeste og korteste heller. Min nokså gjennomsnittlige gir fint lite uttelling, dessverre. Til tross for årevis med iherdig innsats.

Anonymkode: 40742...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns. Var faktisk derfor jeg falt for han for snart 20 år siden. Den har gitt meg alt jeg trenger til en hver tid og fortsatt like stor og flott! Fikk kjekk, sympatisk og fantastisk far for våre barn på kjøpet da...

Anonymkode: ab387...e19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2019 den 0.03, Drammensmann42 skrev:

ja ...de er stort sett fornøyd ,bortsett fra dem som har en partner med liten ! 

Som kun er 6 %. De fleste oppfatter partners penis som.gjennomsnittlig eller stor, dvs stor nok, dvs at mange under snittet også blei oppfatta som stor nok. Det handler om å kunne tilpasse stillinger til redskapet, ofte.

Karen min har enorme baller og temmelig liten kuk (noe han også selv påpeker, men han har heldigvis ikke komplekser for det), og sia jeg ikke har behov for å bli knulla sidelengs går det fint. 

På 30.10.2019 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Hvis liten pikk er så deilig, hvorfor snakker man alltid om at de må kompensere med oralsex og fingre? Det gir ikke mening.

Anonymkode: e008a...af2

Det er vel mer motsatt, at en del med stor kuk tror de kan surfe på kun størrelse og ikke kan basal sex som oral stimulering og fingring av kvinnas klitoris.

Anonymkode: 8f106...a17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er vel mer motsatt, at en del med stor kuk tror de kan surfe på kun størrelse og ikke kan basal sex som oral stimulering og fingring av kvinnas klitoris.

Anonymkode: 8f106...a17

Hyggelig å lese at ikke alle med stor kuk er like. 

'Macht hoch die Tür, die Tor macht weit;
Es kommt der Herr der Herrlichkeit".

Hvis en vil ha sex ofte så lønner det seg å gjøre en god jobb. Slurv og fanteri er ikke populært.

Jeg beklager på vegne av oss velutstyrte at vi blant oss har en og annen som trekker ned nivået. Desverre er det vanskelig å ekskludere disse, de er jo skapt i Guds bilde. 

Så hold din hånd over dem og vis dem vei. De vet ikke hva de gjør. Tar de ikke veiledning, gi dem et tørt og varmt helvete(ørken). Etter en periode med det vil de gjøre hva som helst for en oase. Skal de få ta del i oasens gleder må de vise seg verdig. Sånn er det bare. La det skje(amen).

Godt Nyttår.

 

 

Anonymkode: ac4c3...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2019 den 2.00, Strippern skrev:

 Men tar jo hensyn til jenta,noe jenter er dypere andre gründere. En vagina er norm alt 15 til 20 dyp

 

15-20 dyp????? Kan ikke være helt god du...……….

Anonymkode: a45ee...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

15-20 dyp????? Kan ikke være helt god du...……….

Anonymkode: a45ee...9d8

Eller dypere. Takk for at de finnes.

Anonymkode: ac4c3...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, frk.jus skrev:

Stor afrikansk kuk = garantert god sex

Kvinner har stor politisk innflytelse på sammensetningen av befolkningen.

Anonymkode: 2fe37...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk.jus skrev:

Stor afrikansk kuk = garantert god sex

Moroklumpen, 

Anonymkode: ac4c3...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var da jeg datet en Shemale i en periode, nydelig kvinne- fra spania- super flott dame, sånn dame man snur seg etter - det var en tykk overaskelse på 31 cm ;) største jeg har sett noensinne overalt! Det var ett monster av en pikk ;)deilig sex hadde vi Såklart ,vi datet vel i 1 års tid , er fortsatt venner :)

Anonymkode: 9fdd1...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle prøve å ha sex med samme kjønn for noen år siden ;) bare for å teste det ut- snakket i en liten periode med en gutt fra samme by som var homofil og som ville møte meg å gi meg den erfaringen;) han sendte aldri noenbilde før møtet vårt , sa kun at han var stor der nede- tenkte at det hørtes spennende ut, dro å hentet han og vi kjørte hjem til meg, etter timer med skravel og pils så var tiden kommet- når jeg tokk av han bokseren så var det det sykeste jeg har sett- nesten ikke sett dette på film engang- men det var ett utstyr på 31 cm!!! Omg !!! Måtte bruke god tid men det var litt av en str 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Ozlo34 skrev:

Skulle prøve å ha sex med samme kjønn for noen år siden ;) bare for å teste det ut- snakket i en liten periode med en gutt fra samme by som var homofil og som ville møte meg å gi meg den erfaringen;) han sendte aldri noenbilde før møtet vårt , sa kun at han var stor der nede- tenkte at det hørtes spennende ut, dro å hentet han og vi kjørte hjem til meg, etter timer med skravel og pils så var tiden kommet- når jeg tokk av han bokseren så var det det sykeste jeg har sett- nesten ikke sett dette på film engang- men det var ett utstyr på 31 cm!!! Omg !!! Måtte bruke god tid men det var litt av en str 😁

Fin fantasi du har.

31cm er så uvanlig at den der må du lenger ut på landet med.

Anonymkode: de5cc...faa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

In person må det være en i klassen på skolen. Så den bare slapp, så vanskelig å si. Hard så må jeg si meg selv, men har ikke akkurat sett så mange andre harde. Får reaksjoner fra damer, men vanskelig å si om de smører litt tjukt på.

Ellers så jeg en tynn fyr igår med alt for trang bukse, og det var umulig å ikke legge merke til penisen hans som lå nedover låret. Ganske sikker på at han likte oppmerksomheten, men det så litt nasty ut, for å være ærlig. 

Anonymkode: 32106...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt ubehagelig i trusen,å leggen ned ved låre, vises litt, men blir vant med det da, tenker ikke over det så mye

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...