Gå til innhold

"Ny" trend: volanger - hva syntes du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er på overdeler rundt omkring, enten som strikkende gensere, skjorter eller kjoler. Selv syntes jeg det er elegant og feminint, om man har den klesstilen. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: c7332...1e3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De er på overdeler rundt omkring, enten som strikkende gensere, skjorter eller kjoler. Selv syntes jeg det er elegant og feminint, om man har den klesstilen. 

Hva tenker dere? 

denne "trenden" er utgått for et par år siden

Anonymkode: 3501e...ba4

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

denne "trenden" er utgått for et par år siden

Anonymkode: 3501e...ba4

Jeg tenker ikke at den er utgått når den stadig dukker opp blant nyheter i butikk og nettbutikk. Jeg spurte for øvrig heller ikke om trenden er inn eller ut. :) 

• Liker 4
Skrevet

Ikke min stil, men sikkert greit for de som liker sånt.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere? 

Volanger er ingen ny trend, det er en reprise fra Diana tiden på 1980 tallet. 

Anonymkode: 693fa...2ca

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal du bruke den definisjonen er det vel knapt noe som kan kalles nye trender i det hele tatt. Det meste er sett før, i en eller annen form.

Jeg ser Min Mote påstår at volanger er en stor vårtrend, men jeg er uenig i begrepsbruken. Jeg trodde volanger var en spesiell type rysjer/kapper som var "rundklippet", ikke rynket. Dvs. rysjer som er dannet ved at man klipper like brede remser av en sirkel, og deretter retter dem ut. Noen av rysjene Min Mote har bilde av er nok det jeg tenker på som volanger, men ikke alle. 

(Ja jeg vet, jeg er pirkete. :fnise:

Anonymkode: b2141...4a0

• Liker 5
Skrevet

Grusomt stygt

• Liker 1
Skrevet

Jævlig. 

Anonymkode: 6656a...528

Skrevet

Liker det! Ikke min stil, men utrolig fint på kvinner som liker den mer klassiske stilen:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er grusomt stygt, og minner meg mest om bestemors gardiner... 

• Liker 6
Skrevet

Synes det er uflatterende, spesielt når det ligger rundt/nedenfor livet på kjoler og gensere. Får magen til å se større ut på de fleste. 

Anonymkode: fae0f...236

• Liker 2
Skrevet

Nei, nei og atter nei. Volanger hører hjemme på gamle damers pyntelaken, pynteputer og gardiner. Fortrinnsvis sådanne som er etterlevninger fra 80-tallet. Venter bare på at skulderputene skal innta motebildet nå.

Anonymkode: 4f0ab...8a2

• Liker 3
Skrevet

Stygt som juling 😳

Skrevet

Jeg klarer ikke like det (enda). Foreløpig minner det meg for mye om de grusomme blusene min mor tvang på meg på juleavslutninger på 80-tallet og tidlig 90, med disse store volangene/rysjene foran. 

Anonymkode: 8d114...6d4

• Liker 2
Gjest Magnifiq
Skrevet

Jeg syns det er fint på de rette plaggene, som sitter bra, på normalt slanke damer.  Er man kraftig, syns jeg det absolutt ikke ser bra ut.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke noe for meg, det ser jo grusomt ut :sjokkbla:

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men sånn er det jo med all mote, det går bare i sirkler alt sammen, med små vrier.

Jeg syns volanger kan være fint, men ikke for mye og ikke nederst på ermer. Jeg har sett flere kjoler jeg har likt, som har hatt volanger nederst, men pga. volanger på ermene også har kjolene blitt uaktuelle for min del.

• Liker 1
Skrevet

Volanger er helt in i SS 20017

Anonymkode: 3b89d...eee

Skrevet

Fugly as hell.  Folk som går med sånt dømmer jeg som snerper. 

• Liker 1
Skrevet

Fælt..ser litt latterlig ut. 

Anonymkode: 9cc2e...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...