Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #1 Skrevet 6. desember 2004 Er det julebordsesongen som har tatt knekken på skivegleden her inne? Alle sitter bare å leser og orker ikke bevegre fingrene?
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #2 Skrevet 6. desember 2004 Det har forsvunnet veldig mange aktive, interessante, morsomme og velkjente forum-deltakere de siste månedene. Det har gjort at underholdningsverdien for andre er blitt dårligere, slik at det er færre besøkere.
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #3 Skrevet 6. desember 2004 Vi kommer sterkere tilbake, dagen dette forumet klarer å oppfostre nye og interessante debatanter vi kan polemisere mot. Pr. tid er det mye sure oppstøt og lite saklighet her. Blir kjedelig da. Å stange hodet i veggen.
Gjest Ninakanin Skrevet 6. desember 2004 #4 Skrevet 6. desember 2004 jeg har faktisk lagt merke til det samme, meg og Sniglå pratet akkurat om det. Men så morsomt da at de som savner mest liv er gjestene De som ofte blir beskyldt for å være kranglevorne og ufysne... Dere synes vel kanskje det er ekstra stille jeg tenke meg
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #5 Skrevet 6. desember 2004 jeg har faktisk lagt merke til det samme' date=' meg og Sniglå pratet akkurat om det. Men så morsomt da at de som savner mest liv er gjestene [/quote'] Gjestene er vel bare en haug med tidligere registrerte medlemmer
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #6 Skrevet 6. desember 2004 Gjest nå, men registrert til vanlig. Skriver lite her for tida, er inne og leser av og til. Ikke pga. julebord, men fordi jeg har så mye å gjøre, som ikke angår jula i det hele tatt...
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2004 #7 Skrevet 6. desember 2004 Jepp, trege saker om dagen. Kjedelig...
bluebird Skrevet 6. desember 2004 #8 Skrevet 6. desember 2004 Ja, ja. Klage, klage. Hva med å skrive noe selv istedenfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå