AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Hvor lenge var du dårlig når feberen var over? Fikk influensa i jula og begynte å bli bedre på nyttårsaften, men jeg har enda mye slim i halsen, snørra renner og jeg har tett nese. Bruker ikke nesespray. Et familiemedlem (som smittet meg) er også dårlig enda, men ikke samme symptomer som meg. Har ingen andre plager, jobber, trener og fungerer normalt ellers og har ingen sykdomsfølelse som ved feks forkjølelse. Kan det være noe helt annet vi hadde/har? Anonymkode: 35f58...ab9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Høres ut som bihulebetennelse. Anonymkode: 4fc2e...0b8
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Har skjedd et par ganger at jeg enda var syk i ca. en måned, etter at feberen og kroppsverken gikk over. Det kan ta litt tid før bihulene og lungene klarner opp helt hvis man har vært skikkelig sjuk. Om gørra er klart i fargen er det som regel bare kroppen som heler seg og renser opp i systemet. Anonymkode: 55d9d...b28
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #4 Skrevet 23. januar 2017 Ble syk andre juledag, følte meg litt bedre fra og med mandag forrige uke. Så vært syk i 3 uker, hangler litt enda, med slimhoste, snørrete nese og slapphet, men fungerer ok. Hadde feber i ti dager. En influensa kan ta opp til fire uker å bli frisk av, hoste kan henge igjen lengre sa legen min. Anonymkode: 95926...615
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #5 Skrevet 23. januar 2017 Gå til lege og bli undersøt. Influensa går over i løpet av ei uke. Anonymkode: 5bcc0...64a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 3-4 måneder, viste seg at jeg hadde kraftig bronkitt. Anonymkode: bed26...d3a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #7 Skrevet 24. januar 2017 På 22. januar 2017 den 13.07, AnonymBruker skrev: Hvor lenge var du dårlig når feberen var over? Fikk influensa i jula og begynte å bli bedre på nyttårsaften, men jeg har enda mye slim i halsen, snørra renner og jeg har tett nese. Bruker ikke nesespray. Et familiemedlem (som smittet meg) er også dårlig enda, men ikke samme symptomer som meg. Har ingen andre plager, jobber, trener og fungerer normalt ellers og har ingen sykdomsfølelse som ved feks forkjølelse. Kan det være noe helt annet vi hadde/har? Anonymkode: 35f58...ab9 Jeg fikk influensa mandag i juleuken og var ekstremt dårlig i ei uke. Så forsvant feberen og ei stygg hoste hang ved til nyttår. Var den uka også veldig sliten/energiløs, hadde hodepine til og fra og noe kvalme. Så ble det rennende nese og en annen type hoste med slim. Den har jehåg fortsatt, men mye mindre av. Jeg føler med fortsatt litt rusten. Jeg havnet på legevakten julaften etter 5-6 dager med feber over 40 og stygg hoste. De ønsket å sjekke om jeg hadde lungebetennelse. Legen der sa at ved influensa så er det en "topp" på 7-10 dager før det gradvis går over. 3-5 uker var ikke noe uvanlig ifølge henne. Anonymkode: 2f167...d2a
Serafina. Skrevet 24. januar 2017 #8 Skrevet 24. januar 2017 På 23. januar 2017 den 2.22, AnonymBruker skrev: Gå til lege og bli undersøt. Influensa går over i løpet av ei uke. Anonymkode: 5bcc0...64a Vanlig forkjølelse går over etter en uke, skikkelig influensa kan sitte i lenge. Man ligger som regel til sengs i flere dager med influensa. Det som har gått nå i jula sitter i lenge, i flere uker for de jeg kjenner som har vært syke, så du er ikke alene om det TS.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2017 #9 Skrevet 24. januar 2017 Jeg var syk 3 uker pluss litt til. Hadde influensa med lungebetennelse. Tok noen uker før jeg var på topp igjen. Anonymkode: 4fc2e...0b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå