AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #1 Skrevet 22. januar 2017 Hei! Jeg har et speilrefleks kamera fra Fujifilm. "Minnebrikken" er knekt i 2. Kan man kjøpe en ny minnebrikke eller må jeg bare kaste hele kameraet og få nytt?? Anonymkode: 07f66...b18
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2017 #2 Skrevet 22. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har et speilrefleks kamera fra Fujifilm. "Minnebrikken" er knekt i 2. Kan man kjøpe en ny minnebrikke eller må jeg bare kaste hele kameraet og få nytt?? Anonymkode: 07f66...b18 SELVFØLGELIG får man kjøpt nye minnebrikker. Anonymkode: 84dd7...e01 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. januar 2017 #3 Skrevet 22. januar 2017 Selv om minebrikken er knekt, fungerer kameraet, du tar bare å kjøper ny minebrikke, er ikke være enn det.
Honey Dew Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Ble kortet knekt mens det stod i kameraet, kan det hende at pinnene, som du setter brikken på, har fått en skade
Sirah Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Kjøp nytt minnekort. Det koster noen få hundrelapper. Er de pinnene @Honey Dew snakker om skadet så er det jo kjedelig, men absolutt verdt å prøve
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå