Gå til innhold

Hvor store pupper foretrekker du på damene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hemoglobin
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hehe søte og søte :P  :fnise:

Vel jeg har dobbel D, men jeg har 65DD. Ikke det samme som 85DD kan man si. Hvilken dobbel d var det menn foretrakk, sa du?

Anonymkode: 6b49f...c02

Er ikke det veldig tungt for ryggen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe søte og søte :P  :fnise:

Vel jeg har dobbel D, men jeg har 65DD. Ikke det samme som 85DD kan man si. Hvilken dobbel d var det menn foretrakk, sa du?

Anonymkode: 6b49f...c02

:fnise: De tror D og DD betyr enorme mugger.  ;) Jeg har også D, men de er små gitt. Nesten usynlige i sportstopp feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hemoglobin skrev:

Er ikke det veldig tungt for ryggen? 

Jeg har ikke egentlig så veldig store pupper, selv om jeg har dobbel d. Det var det som var litt av poenget da :)

 

Akkurat nå, canacas skrev:

:fnise: De tror D og DD betyr enorme mugger.  ;) Jeg har også D, men de er små gitt. Nesten usynlige i sportstopp feks.

 Ikke sant :sprettoy:

Anonymkode: 6b49f...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke egentlig så veldig store pupper, selv om jeg har dobbel d. Det var det som var litt av poenget da :)

 

 Ikke sant :sprettoy:

Anonymkode: 6b49f...c02

Åja :)

Jeg kjenner nemlig til ei som er lita og slank men har veldig store bryst. Hun har vond rygg pga det og skal få brystreduksjon.

Endret av Hemoglobin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hemoglobin skrev:

Det er bare utrolig teit. Flere av dere har en lang vond fysisk liste over hva slags utseende kvinner må ha før dere engang gidder å vurdere å bli kjent med henne.

At mange kvinner mener penisstørrelse er viktig, ja ok, men dere har hvertfall mulighet til å skjule penisen for slibrige kommentarer og blikk i motsetning til kvinner der bryststørrelser er det aller første de fleste av dere legger merke til og henger dere opp ved. 

Det blir som om jeg skulle lagd en tråd der jeg spør menn hvilken type nese er penest, og framheve en bestemt form, vel vitende om at mange kvinner er utrolig sårbare pga sin egen nese fordi den kanskje er lang, bred, har en bump eller er krokete. Det er uansett som du kanskje skjønner, veldig ufint fordi det er subtil objektivisering og hets.

 

og det har ikke dere kvinner? "han har ikke stor nok kuk....han er ikke høy nok......kjenner du det igjen eller ? for det går om og om igjen på diverse kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste med pupper er den de sitter fast i.

Men jeg må jo si det, at hvis to digrebabbelubisser er deilig & opphissende, så må jo tre digringer være enda bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er litt morsomt at ikke alle forstår at det er stor forskjell på en 65D og en 95D for eksempel. Selv har jeg 65E som ikke er særlig svært, men heller ikke veldig lite.

Anonymkode: adee0...7cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2017 den 14.41, Hemoglobin skrev:

Åja :)

Jeg kjenner nemlig til ei som er lita og slank men har veldig store bryst. Hun har vond rygg pga det og skal få brystreduksjon.

Håper hun får det bedre etter reduksjonen :)

Anonymkode: 6b49f...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten umulig å vite hvilke størrelse man er om man skal gå etter disse dumme "kalkulatorene"

Jeg er liten. Bruker 75 B, fordi det er det som ser best ut på meg etter egen mening.

Men om jeg plotter inn målene mine 88 byste og 73 under byste på change får jeg en helt latterlig størrelse. Bruker jeg samme mål på en annen nettside, får jeg en helt annen.

Beklager så mye til ts at jeg kupper tråden, men dere damer (og menn, som fantaserer om å finne SIN cup størrelse)

kan jo se forskjellen på disse to sidene:

http://change.com/no/bh-guide

http://www.underverker.no/pages/bhkalkulator

Anonymkode: 5742e...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...