AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Jeg har i den siste uken hatt ilende smerter fra hofte/sete og nedover forsiden av låret ned til kneet ca. I tillegg klør huden på forsiden av låret og det føles numment. Smertene er absolutt verst om natten. Noen som har en idé om hva dette kan være? Anonymkode: eaedb...bb3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 What, jeg har AKKURAT det samme, og lurer også! Anonymkode: d691d...cef
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 2 minutter siden, sweety pie skrev: Isjias? Tenkte på det..men ser at da må det ile nedover på baksiden av låret. Her er det på forsiden. Anonymkode: eaedb...bb3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Ville kontaktet lege, for din egen skyld, men sånn umiddelbart høres det ut som låste eller irriterte, stramme muskler Anonymkode: f912b...322
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #6 Skrevet 23. januar 2017 Tenkte du ville være interesser i å høre at jeg var hos kiropraktor i dag, og han sa denne nummenheten og kløen kommer av nerve i klem/nerve som er irritert. Det gjelder selvsagt meg da, kan jo være noe annet med deg. Anonymkode: d691d...cef
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2017 #7 Skrevet 23. januar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte du ville være interesser i å høre at jeg var hos kiropraktor i dag, og han sa denne nummenheten og kløen kommer av nerve i klem/nerve som er irritert. Det gjelder selvsagt meg da, kan jo være noe annet med deg. Anonymkode: d691d...cef Takk for svar:) Har bestilt time med fysioterapaut. Men man går jo ofte rundt å lurer mens man venter på timen. Syntes det var litt skummelt at låret ble så numment. Men da kan det tydeligvis være normalt og ufarlig. Anonymkode: eaedb...bb3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå