Gå til innhold

Hva kan dette være?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i den siste uken hatt ilende smerter fra hofte/sete og nedover forsiden av låret ned til kneet ca. I tillegg klør huden på forsiden av låret og det føles numment. Smertene er absolutt verst om natten. 

Noen som har en idé om hva dette kan være? 

Anonymkode: eaedb...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What, jeg har AKKURAT det samme, og lurer også!

Anonymkode: d691d...cef

Skrevet
2 minutter siden, sweety pie skrev:

Isjias?

Tenkte på det..men ser at da må det ile nedover på baksiden av låret. Her er det på forsiden. 

Skrevet

Ville kontaktet lege, for din egen skyld, men sånn umiddelbart høres det ut som låste eller irriterte, stramme muskler :) 

Anonymkode: f912b...322

Skrevet

Tenkte du ville være interesser i å høre at jeg var hos kiropraktor i dag, og han sa denne nummenheten og kløen kommer av nerve i klem/nerve som er irritert. Det gjelder selvsagt meg da, kan jo være noe annet med deg.

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte du ville være interesser i å høre at jeg var hos kiropraktor i dag, og han sa denne nummenheten og kløen kommer av nerve i klem/nerve som er irritert. Det gjelder selvsagt meg da, kan jo være noe annet med deg.

Takk for svar:) Har bestilt time med fysioterapaut. Men man går jo ofte rundt å lurer mens man venter på timen. Syntes det var litt skummelt at låret ble så numment. Men da kan det tydeligvis være normalt og ufarlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...