Gå til innhold

Ramla ned trappa

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy søren det var vondt. Var heldigvis nederst, men likevel. 

Slo ryggen og rompa på venstre side, albuen og kjenner det litt nedover venstre beinet. Blir fortsatt kvalm og uvel når jeg er aktiv, ett døgn etter fallet. Tatt Ibux og Paracet, men det hjelper ikke mye. 

Noen som har gjort det samme? Hva gjorde dere?

Anonymkode: 90802...b42

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemoglobin
Skrevet

Har du mulighet til å oppsøke legevakt? Jeg reagerer litt på at du klager på kvalme. 

Skrevet
4 minutter siden, Hemoglobin skrev:

Har du mulighet til å oppsøke legevakt? Jeg reagerer litt på at du klager på kvalme. 

Det er egentlig litt vanskelig å oppsøke legevakten for meg nå. Jeg slo heller ikke hodet. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy søren det var vondt. Var heldigvis nederst, men likevel. 

Slo ryggen og rompa på venstre side, albuen og kjenner det litt nedover venstre beinet. Blir fortsatt kvalm og uvel når jeg er aktiv, ett døgn etter fallet. Tatt Ibux og Paracet, men det hjelper ikke mye. 

Noen som har gjort det samme? Hva gjorde dere?

Ett hvert fornuftig menneske som ramler ned en trapp, drar til legevakt og ikke til ett nettforum for å søke hjelp. 

Anonymkode: 41732...3e3

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett hvert fornuftig menneske som ramler ned en trapp, drar til legevakt og ikke til ett nettforum for å søke hjelp. 

Anonymkode: 41732...3e3

Det er ikke automatisk nødvendig å oppsøke legevakt. 

• Liker 1
Skrevet

Reagerer også litt på at du er kvalm og uvel. Ville oppsøkt lege, TS. Selv om du ikke slo hodet, ligger det mye viktige nerver osv. i ryggen f.eks. 

Skrevet

Man kan slå hodet uten å slå hodet, faller du så du slår halebenet kan ryggen få seg en trøkk, å ryggen går opp i nakken/hodet som gjør hodet ekstremt utsatt for støt. Er man kvalm etter et fall et døgn senere så drar man til legen. Det er ikke noe å lure på

Anonymkode: ee2ce...593

• Liker 1
Skrevet

Er ikke veldig kvalm altså. Men kjenner det litt når jeg er i bevegelse en stund. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke veldig kvalm altså. Men kjenner det litt når jeg er i bevegelse en stund. 

Du har fått flere svar: oppsøk lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...